zapotek
Medlem
Er det bare jeg som ser problemet med det?
Ser ikke det helt store problemet med det når vedkommende opplyser om at det er en affilatelenke.
Er det bare jeg som ser problemet med det?
Hvis du faktisk tror det kan det jo også forklare endel av disse salgstrådene dine...
Ser ikke det helt store problemet med det når vedkommende opplyser om at det er en affilatelenke.
Har vært medlem her siden 2009, og etter hva jeg kan huske så har det alltid vært lov. Hadde du lest reglementet ville du nok fått med deg detteNei mulig det. Jeg tenker kun i nettsteds eiers perspektiv her uansett. Iallfall nå som han skal begynne å ha mer reklame selv. Men nå vet iallfall folk at det ER lov, uavhengig av budskap. Jeg tror man vil se flere slike "Kjøp dette produktet til kun xx$ (afflink)" nå som dette er stadfestet helt ok fra admin selv. Jeg mistenker at mange dessverre tror at jeg vil fjerne muligheten til afflenker, men det vil jeg altså ikke. Det var tittelen koblet opp med TS innlegg som jeg følte var kun for egen vinning sin del og det ser jeg ikke på som gunstig.
Så for å konkretisere det kan jeg nå legge til et innlegg med tittel "Kule gadgets i ny og super innpakning" for så i tråden skrive "Jeg har selv prøvd dette og nå er prisen halvert, klikk på LINKHER (afflink) for mere informasjon".
Tony
Bjorn kanskje du skal starte et affiliate program for salgstradene dine
Aff. lenker er lov og forblir lov.