Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bør affiliatelenker være lov her på WF?

Status
Stengt for ytterligere svar.

CB-Web

Medlem
Er det da lov og lage egne tråder, for eksempel når jeg får noen nye linker fra tradedoubler? Kan jeg lage en egen tråd for et spesifikt produkt fra mine affiliate program?

Må bare ha det med teskje akkurat nå..
 

Tony J

Alle skal få
Ser ikke det helt store problemet med det når vedkommende opplyser om at det er en affilatelenke.

Nei mulig det. Jeg tenker kun i nettsteds eiers perspektiv her uansett. Iallfall nå som han skal begynne å ha mer reklame selv. Men nå vet iallfall folk at det ER lov, uavhengig av budskap. Jeg tror man vil se flere slike "Kjøp dette produktet til kun xx$ (afflink)" nå som dette er stadfestet helt ok fra admin selv. Jeg mistenker at mange dessverre tror at jeg vil fjerne muligheten til afflenker, men det vil jeg altså ikke. Det var tittelen koblet opp med TS innlegg som jeg følte var kun for egen vinning sin del og det ser jeg ikke på som gunstig.

Så for å konkretisere det kan jeg nå legge til et innlegg med tittel "Kule gadgets i ny og super innpakning" for så i tråden skrive "Jeg har selv prøvd dette og nå er prisen halvert, klikk på LINKHER (afflink) for mere informasjon".



Tony
 

Erlend

Medlem
Nei mulig det. Jeg tenker kun i nettsteds eiers perspektiv her uansett. Iallfall nå som han skal begynne å ha mer reklame selv. Men nå vet iallfall folk at det ER lov, uavhengig av budskap. Jeg tror man vil se flere slike "Kjøp dette produktet til kun xx$ (afflink)" nå som dette er stadfestet helt ok fra admin selv. Jeg mistenker at mange dessverre tror at jeg vil fjerne muligheten til afflenker, men det vil jeg altså ikke. Det var tittelen koblet opp med TS innlegg som jeg følte var kun for egen vinning sin del og det ser jeg ikke på som gunstig.

Så for å konkretisere det kan jeg nå legge til et innlegg med tittel "Kule gadgets i ny og super innpakning" for så i tråden skrive "Jeg har selv prøvd dette og nå er prisen halvert, klikk på LINKHER (afflink) for mere informasjon".



Tony
Har vært medlem her siden 2009, og etter hva jeg kan huske så har det alltid vært lov. Hadde du lest reglementet ville du nok fått med deg dette :)
 

Ole Avranden

utvandret
Ahhh... Det er virkelig klasse over denne tråden. Den formelig oser av profesjonalitet og faglig dybde. Kjenner jeg nesten blir litt opprømt.
 

looper

Medlem
Back to the case, dersom det står "affiliate" ved lenken så er det vel ikke noget problem. Vi forstår vel alle her hva det betyr. Jeg har fanden meg vært her i 2 år og kan ikke huske å ha sett noen som har "misbrukt" eller i det hele tatt handlet uten måte. Som beklageligvis skjer på en viss annen del av WF.
 

JoachimO

Medlem
Afflinker bør absolutt være tillatt, men jeg er enig i at tråder opprettet utelukkende for å hore disse ikke tilfører forumet alt for mye nyttig.
 
Sist redigert:

metallian

Medlem
Oppfatter ikke dette som noe problem, heller ikke at Tonny har dofollow-de fleste her (nåja, denne tråden....) er voksne som driver seriøst og ikke misbruker mulighetene som ligger i bruk av forumet. Det er i alle s interesse at vi bruker forumet slik at vi kan ha linker med aff. der dette er naturlig.
 

Bjørn

Domenespekulant
Så lenge det er skrevet at det er en aff.lenke bak lenken, så er det ikke noe å diskutere. Tonny eier forumet, og han har sagt det er lovlig.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp