Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Artikler/Guider gies bort gratis

Jan W.

Medlem
I forbindelse med stenging av Norsk-Linux.no GNU, Linux & Frie Programmer gir vi bort materiell som artikler og guider. Disse legges ut til "fri plukking" på "kopier og lim inn prinsippet", dette inkluderer selvfølgelig også brukt bildemateriell.

Norsk-Linux.no blokkerer per idag søkemotorer med robots.txt


Første interesserte per artikkel får rettighetene til den aktuelle artikkel.
Kildebruk skal oppgis som de fremstår i artiklene. Utover dette foreligger det ingen krav.

Alle henvendelser foretas i denne tråden.

Eventuelle svar til interessenter vil komme om kveldene, dette grunnet hektisk hverdag.


Arkiv over artikler finnes her: Arkiv Norsk-Linux.no
 
Sist redigert:

Jan W.

Medlem
Tillegg:

Har tidligere forsøkt å skaffe nye til å drifte/overta domenet, samt innhold. Om noen skulle vise interesse for dette nå, vil dette gå foran alt.
 

TrM

New Member
I henhold til drifting undrer jeg hva kostnadene ligger på, dvs hvor mange besøkende / gb av bandwtidth brukes per måned. Om du vil kan svar gis via epost.

Takk,
TM
 

Jan W.

Medlem
Da nettstedet har ligget brakk (dvs. ingen oppdateringer siste mnd.) ligger besøksantallet per idag på 861 unike siste 30 dg.

Forøvrig kan det leses mer her: https://www.webforumet.no/forum/nettsider/10093-norsk-linux-no-gies-bort-til-interesserte.html

Vil tro at en vanlig (kvalitets) webhotellkonto vil greie denne oppgaven bra, selv har jeg brukt en VPS for formålet. Gjennomsnittlig båndbredde /mnd 2-5 GB

Ser ut til at muligens flere er interessert i å overta nå, vil i såfall velge den mest overbevisende webmasteren ;) Dessuten er det en fordel med kunnskaper rundt Textpattern.

Uansett hvor mange som evt. måtte være interessert, vil domenet m/innhold gies bort gratis -mot at det driftes videre.
 

TrM

New Member
Da ser ikke hosting ut til å by på noe problem. Når det gjelder textpattern så har jeg enda ikke kommet over en CMS som jeg ikke kan jobbe med. Har erfaring med HTML, CSS, PHP og webdesign.

Er forøvrig en entusiastisk Linux bruker, har Ubuntu 10.10 på desktoppen og OpenSUSE 11.3 på laptopen. Bygde en HTPC for ca ett år siden som kjører Ubuntu 9.10, det var et lite minihelvete å få lyd gjennom HDMI, men nå funker alt perfekt :D. Har brukt Linux i en årrekke nå, og søker stadig etter nyheter og utvikling på Linux / open source fronten. Så ukentlig oppdatering er absolutt ikke noe problem.
 
Sist redigert:
Topp