Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonsenettverk for blogg?

namaste

Medlem
Ok, jeg ser sånn tradedoubler og greier, men de har vel ikke sånne smarte rullerende annonser som google adsense har?

Er det noen andre tjenester som har smarte annonser egentlig?

Du kan finne plugins til CMSet ditt som lar deg sette opp et eget annonsesystem. Hvor avansert dette er vil variere selvfølgelig.

Det finnes vel ingen gode alternativer til Google AdSense (eller AdWords for den del...) for det norske markedet så vidt jeg vet.

Det er jo dog en engangsjobb å melde seg inn i affiliatenettverkene, og se gjennom om det er noe av interesse der, og så eventuelt avvente nyhetsbrev med siste kampanjer osv for å se om det er noe som kunne passet din målgruppe.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Da jeg signet opp, gjorde jeg ikke det via nettsiden, men jeg sendte de en mail. Fikk da mail tilbake med en link til en side hvor jeg kunne velge utseende på annonsene, samt en link til kontrollpanelet hvor jeg kan sjekke antall visninger/klikk/omsetning etc.

Kanskje det er slik at de må sette dette opp for dere også?
 

Speca

Medlem
De får den nok like fort stengt som de fikk den åpnet.

Ikke så lenge man ikke bryter noen retningslinjer. Den siden der lager noen hundre blogger kontoer om dagen, som de spinner noen artikler på, lar de stå i 6 måneder, og når kunden kjøper, så registerer de adsense på de bloggersidene. Enkelt og greit. Ja, det er ikke lov, men jeg har aldri hørt om noen som har fått sperret kontoen sin grunnet at de har kjøpt den der.
 
Topp