Kjapp og trygg hosting for Wordpress

anbefalinger for newsletterutsendelse? 250 mottaker

Britta

stoffdronning
Hei,

Må sende årsmøte-papirer (340 kb) til 250 quiltere som skal bli med på årsmøte.
JEg vet allerede nå at jeg får problemer med telenor, sender jeg via outlook. (JEg ble tidligere blacklisted fordi jeg sendte 2 invitasjonsmails med 60 adresser i hver med en gang ;-))

SIden jeg holder styr over alle påmeldinger via en excel-fil hadde det enkleste vært jeg kunne laste mailadressene opp et sted og sender online.

BRuker tydeligvis feil søkeord, siden jeg ikke får noen resultater. :-(

NOen tipps? DEt haster litt. Og jeg gidder ikke å sende bare 20 om ganga.

TAkk, Britta
 

picxx

Well-Known Member
Vet ikke hvordan det er med outlook, men går det ikke å sende ut i intervaller, f.eks. 1 mail pr. 3. minutt? På den måten blir du neppe stoppet av ISP, og får sendt ut alt innen ett døgns tid.
Mailchimp, aweber og slike program er i og for seg overkill for ditt bruk, da du bare skal sende ut disse mailene og ikke skal bruke dette videre for markedsføring eller innsamling av leads.

Ellers er det jo mulig å bruke f.eks. Gmail. Du kan sette opp kontoen slik at avsenderen ikke blir din gmail adresse, men din "vanlige" epost adresse.
 

Britta

stoffdronning
Mailchimp virker utrolig fint. Det var ikke noe problem å laste inn medlemmene via csv-filen/ eks-excel-fil :)

Eneste jeg sliter med er å få word-innholdet (jeg fikk fra styreforfru) uten formateringstap inn i siden jeg ikke kan henge den på. liker selv ikke å få word-docs, heller pdf men det er vel ingen mulighet her.
Skal prøve i morra tidlig litt til.

Takk for hjelp igjen :-D jeg setter veldig pris på det! (Og ja, det er godt mulig at jeg bruker mailchimp til egen e-mail-markering, nå er det 'bare' engangsformål til Quilteforbundet. :))

Hilsen, Britta

Ps. Og nei, jeg gidde rikke å sitte med Outlook å sende 20 om ganga....takk, det har jeg prøvd før.
 

sKrud

Meget sliten student
Kjørte kun en test til gmail, online.no og hotmail.. Ingen av disse slapp eposten igjennom.. Både uten bilde og link, kun bilde, kun link, og kun tekst..

Så lurer på hvilke resultat du har fått..
 

xdex

Medlem
Har brukt getresponse.com i lang tid, beste mail service-en jeg har vært borti. Sjekker spam score, mulighet til å forhåndsvise mailen din i flere nettlesere/programmer, og aldri hatt problemet med at det havner i spam :)
 
Topp