Forklarmeg
Member
Jeg har i det siste prøvd å bruke AMP (Accelerated Mobile Pages) på nettsiden min for å øke hastigheten på sidene som vises til lesere på mobile enheter. Det er jo vel og greit, men problemet er at en del affiliate-lenker går i stykker når jeg gjør dette. Mange av klikkene (og kanskje også salg) blir regnet som ugyldige fordi nettsiden serveres i en såkalt "AMP cache" og URL-adressen ser ut som noe slikt: https://www-example-com.cdn.ampproject.org/c/www.example.com/amp/doc.html
Dette er jo et annet domene (ampproject.org), så det virker ikke som om affiliate-programmene liker dette.
Så jeg lurer rett og slett på om noen har erfaringer med dette. Er det bare å kontakte hver enkelt affiliateprogram for å avklare det med de, eller skal jeg bare drite i å kjøre AMP på nettsiden min?
Dette er jo et annet domene (ampproject.org), så det virker ikke som om affiliate-programmene liker dette.
Så jeg lurer rett og slett på om noen har erfaringer med dette. Er det bare å kontakte hver enkelt affiliateprogram for å avklare det med de, eller skal jeg bare drite i å kjøre AMP på nettsiden min?