Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Alle må lese dette!!!

sKrud

Meget sliten student
Oi... Dette er en av de drøyeste kommentarene jeg har sett.. Fortstår ikke at det er så vanskelig å holde seg på matta.. Bidra i tråden med tilbakemeldinger,råd eller kritikk på en høftlig måte..ferdig ferdig
 

Zmarty

Medlem
Ja, man kan bli ganske så sjokkert hvordan folk egentlig kan oppføre seg. Det er ganske så unødvendig å komme med slike barnslige spydigheter. Det er alltid noen som føler at de har et markeringsbehov der de sitter foran pc skjermen og taster i vei, men det går kanskje an å tenke seg om to ganger før man trykker på send knappen? :)

Det var helt på sin plass med utestengelse!
 

Knut

Medlem
Nå er jeg veldig enig i det Tonny gjorde når han ga karantene, men likevel syns jeg ikke noe om denne tråden. Den kan vel heller komme når K.D er tilbake så han får anledning til å være med selv også.
 

picxx

Well-Known Member
Nå er jeg veldig enig i det Tonny gjorde når han ga karantene, men likevel syns jeg ikke noe om denne tråden. Den kan vel heller komme når K.D er tilbake så han får anledning til å være med selv også.

Tror nok ikke tråden var ment som en outing mot N.N. (som, tross alt, har bidratt med mye positivt her på forumet), men heller et generelt varsku til medlemmene om at ikke _alt_ går her på forumet.
Slik tolket ihvertfall jeg det :)
 
Sist redigert av en moderator:

pleb

Medlem
Noe av det mest latterlige er folk som oppfører seg som tøffinger på nettet, men som ligger lavt når man møtes i virkeligheten. Tviler på at han N.N.-fyren går rundt og kaller folk som han ikke kjenner for "Thaihorer".

Det er greit hvis man er 14 år, men når man er over 16, så bør man faktisk begynne å kunne oppføre seg også på nettet.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp