fossumtrading
Medlem
Hei alle sammen,
her kommer min første post her på forumet!
Mitt enkeltpersonsforetak ble godkjent for to dager siden, og har oppstartsdato 20.09, jeg har opprettet butikk på Dedicated Server Hosting | VPS | Domains | Webhosting | Private Racks by LeaseWeb og er klar for å starte business.. Jeg har drevet med import fra Asia og Amerika i ca et år, men starter nå enkeltpersonsforetak fordi businessen begynner å nærme seg et nivå der det ikke er hobby virksomhet lenger..
- Har tenkt til å kjøre regnskapet selv. Noen som har erfaring med nettsalg med mange bilag?
- Noen som kan anbefale meg bank/program for bedriftskontoen?
- Et bra og komplett regnskapsprogram? (alle prisklasser mottas med takk..)
- Bør jeg kun selge via nettbutikk, eller ha åpen dør hjemme?
All hjelp mottas med stor stor takk
Hilsen
Pål NF
her kommer min første post her på forumet!
Mitt enkeltpersonsforetak ble godkjent for to dager siden, og har oppstartsdato 20.09, jeg har opprettet butikk på Dedicated Server Hosting | VPS | Domains | Webhosting | Private Racks by LeaseWeb og er klar for å starte business.. Jeg har drevet med import fra Asia og Amerika i ca et år, men starter nå enkeltpersonsforetak fordi businessen begynner å nærme seg et nivå der det ikke er hobby virksomhet lenger..
- Har tenkt til å kjøre regnskapet selv. Noen som har erfaring med nettsalg med mange bilag?
- Noen som kan anbefale meg bank/program for bedriftskontoen?
- Et bra og komplett regnskapsprogram? (alle prisklasser mottas med takk..)
- Bør jeg kun selge via nettbutikk, eller ha åpen dør hjemme?
All hjelp mottas med stor stor takk
Hilsen
Pål NF