Agentinteractive i Norge!

Anna

New Member
Vi har en ny Norsk annonsör i vårat affiliate program. Är ni intresserade av att marknadsföra Postfoto Norge?

picxx

WF 09
Litt mere info omkring hvem agentinteractive er, og hvilke program postfoto norge har hadde nok vært en fordel.

Personlig er det faktisk første gangen jeg hører om agentinteractive.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Agent Interactive - Resultatbaserad internetmarknadsföring

Allikevel er jeg litt imponert over at du Anna ikke engang skriver navnet på denne bedriften på riktig måte... Så vidt jeg ser på deres egne sider er det for all del ett mellomrom i dette navnet, og det har ikke du med.
Om du søker etter "agentinteractive" kommer dere ikke på topp, men "agent interactive" slår litt bedre an...
picxx skrev:
Personlig er det faktisk første gangen jeg hører om agentinteractive.
Kan vel igrunnen si det samme som deg her.. :) Noen som egentlig har erfaringer med disse?

Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe, jeg beklager den biten.. Redigerte det bort straks etter jeg la det ut.. :)
Jeg er helt enig i det du sier. Dette er for dårlig. Det er mer eller mindre derfor jeg spør folk etter erfaringer. Denne dama virker ikke mye seriøs syns jeg..

sKrud

Meget sliten student
Dette var veldig overfladisk og lite seriøst innlegg... Kan du fortelle noe mer om hva dere står for, hvem dere ønsker som brukere etcetcetc...

Hehe...Litt OT.. Men, Takk for at du gav ryktepoeng til denne brukeren, håper du får det samme tilbake...

Vil da vell ikke ha et negativt ryktepoeng tilbake...:p

Adrian

New Member
Kunne du lagt ut en liste over sponsorer og kampanjer?
Gidder ikke registrere meg på enda en affiliate side, for å finne ut at det ikke var noe som passet til sidene mine...

Anna

New Member
Hej Adrian!

Vi har Postfoto Norge som norsk annonsör och sedan en massa svenska annonsör såsom Fujicolor, Postfoto, Bluestep, GI viktkoll mm.

webmoney

Søkemotoroptimist
Man får SEK 45 for første ordre, SEK 60 for ordre over der igjen. Cookie varer i 45 dager.

Jeg prøvde å søke på programmet (dette er ett av ti programmer totalt hos Agent Interactive), men fikk bare en melding om at jeg ikke hadde lov.

Jeg foretrekker å promotere FotoKnudsen gjennom Tradedoubler.

Anna

New Member
Hej!

Anledningen till att vi skulle neka ngn är om det inte är klart att det är en Norsk sajt eller en sajt med Norska besökare men hör av dig igen så reder vi ut detta!

Topp