Allikevel er jeg litt imponert over at du Anna ikke engang skriver navnet på denne bedriften på riktig måte... Så vidt jeg ser på deres egne sider er det for all del ett mellomrom i dette navnet, og det har ikke du med.
Om du søker etter "agentinteractive" kommer dere ikke på topp, men "agent interactive" slår litt bedre an...
picxx skrev:
Personlig er det faktisk første gangen jeg hører om agentinteractive.
Når en sponsor presenterer seg på et forum er det ganske gjengs at den kommer med litt utdypende informasjon, derfor har jeg ingen intensjoner om å "google det for faen"...
Hehe, jeg beklager den biten.. Redigerte det bort straks etter jeg la det ut..
Jeg er helt enig i det du sier. Dette er for dårlig. Det er mer eller mindre derfor jeg spør folk etter erfaringer. Denne dama virker ikke mye seriøs syns jeg..
Kunne du lagt ut en liste over sponsorer og kampanjer?
Gidder ikke registrere meg på enda en affiliate side, for å finne ut at det ikke var noe som passet til sidene mine...
Anledningen till att vi skulle neka ngn är om det inte är klart att det är en Norsk sajt eller en sajt med Norska besökare men hör av dig igen så reder vi ut detta!
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.