Noen som vet om Gerbyrfri.no og kash.no (kredittkort) har noen affiliate programmer? Mener å ha sett at gebyrfri.no har hatt noe hos tradedoubler for en tid tilbake, eller er det eg som husker helt feil?
Takker for det...
Men er det andre affiliate nettverk som har flere kredittkort/finans tjenester til norske kunder enn tradedoubler?
Hvordan er klikkprisen på adsense på kredittkort/lån/finans annonser?
Mange affiliates for bankkundene har helt opptil 20% konvertering på dette. Som alt annet når det gjelder affiliatemarketing er det arbeidet du legger inn i jobben som utgjør hva du får igjen.
Noen av de som tjener mest gjennom TradeDoubler gjør det gjennom nettopp kredittkort/finansering.
Jeg er affiliate for Cresco via Commission Junction. Dette fungerer veldig bra og jeg fikk raskt svar på søknaden. På CJ betaler Cresco 24 euro pr lead.
Korrekt..De har vell også per søknad på TD tror jeg.. 400kr er vell for en søknad som blir godkjent..men du får X antall kroner per søknad også tror jeg..
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.