Må si meg enig at du har lov til å mene hva du vil.. Men du går jo til angrep mot noen i et offentlig forum..
Skal også si meg enig med majoriteten her og si at jeg synes det kan være litt tynt..
Har ikke gått inn å lest alt på lenkene du har postet men kan jo være at det er billig.. Skal si at jeg synes siden du først linket til så grei ut..
Det er jo litt synd at jeg har gått direkte på angrep, skulle heller gjort det litt mer "Diskusjon svennlig". Har "dritie" meg litt ut på hvordan første posten er satt opp.
Sidene jeg har linket til har linket til er det ikke han som har laget. Hovedproblemet er at han skaper en "illusjon" (fant ikke på noe bedre ord, "får folk til å tro") om at han designer nettsidene. Problemet er at han genererer nettsidene i WIX (
Wix Free Website Builder | Wix.com). her er hjemmesiden til vedkommende:
Wix.com webdesign-richart-gjertsen created by rgjertse6 based on modern-artist | Wix.com . Der ser dere alle nettsidene han hevder å ha laget.
Det er forøvrig (som nevnt) kommentarer på mittoppdrag (linket til i første posten) hvor folk anklager vedkommende for svindel.
Som nevnt tidligere: at han skriver positiv omtale om seg selv på mittoppdrag, får det ikke til å se bedre ut.
Det er heller ikke et pluss at de hevder at de er nordens ledene firma innen web.
Er helt klar over at for enkelte er dette tynt grunnlag, men for andre er dette mer en nok.
Folk får selv vurdere hvorvidt de mener at dette er svindel eller ei.
EDIT:
Sjekk forøvrig ut hanes personlige nettside:
www.richart.no
Trykk på kreativt.
På kreativt står det følgende: "Her kommer jeg til å legge ut flere arbeider av malerier jeg har laget gjennom de kreaive år. Se ett lite utvalg under. Detteer blandingsteknikk hvor jeg bruker aerosol teknikk blandet med medium som olje eller akryl på lerret eller malepate. Har de siste årene blitt meget glad i stencilkunst og dets teknikk!"
Bildene (ALT) som er listet der hører til templaten "EK" som du får på wix.com.
Dette gjør ikke personen mer troverdig akkurat...