Hei, jeg sliter med å få tak i noen varer fra en relativ stor leverandør som har fabrikker over "hele verden".
Har sendt ut noen mailer her og der, men får bare beskjed om at jeg skal kontakte "han" og "hun" men når jeg gjør dette får jeg ikke noe svar...
Så alt du trenger å gjøre er å få tak i dette firmaet og bestille varer for x antall kroner og få de til å sende disse varene til min norske eller amerikanske adresse.
Jeg betaler deg 500 NOK om du greier å få tak i disse varene for meg.
Så dealen er enkel, får du tak i varene for meg får du 500,- rett i lomma eller via firmaet ditt, får du ikke tak i varer får du ingen ting.
Skal du ta dette oppdraget så er det fint om du er god i engelsk.
Bare svar i tråden her om du er interessert så skal jeg sende deg en PM
Har sendt ut noen mailer her og der, men får bare beskjed om at jeg skal kontakte "han" og "hun" men når jeg gjør dette får jeg ikke noe svar...
Så alt du trenger å gjøre er å få tak i dette firmaet og bestille varer for x antall kroner og få de til å sende disse varene til min norske eller amerikanske adresse.
Jeg betaler deg 500 NOK om du greier å få tak i disse varene for meg.
Så dealen er enkel, får du tak i varene for meg får du 500,- rett i lomma eller via firmaet ditt, får du ikke tak i varer får du ingen ting.
Skal du ta dette oppdraget så er det fint om du er god i engelsk.
Bare svar i tråden her om du er interessert så skal jeg sende deg en PM