@sKrud:
Tannhelse kan være interessant for fremtiden. Men for øyeblikket har vi ingen planer om å tilknytte oss noen tannleger. Og da blir nok emnet litt utenfor vårt området. Men skal ha deg i tankene, får vi ønsker oss i denne retningen men ser ikke at det skjer i nærmeste framtid.
@Tonny(takk for tilbudet, skal se det an litt):
Jeg skal forklare hva mat har med alternative medisin å gjøre. Klinikken behandler mange med Candida, mage problemer og generelt andre problemer. Og hva man spiser har en direkte link til egen helse.
Mange kunder får tips om diett og mat etc. Tanken er at vi skal legge ut mye av denne informasjonen også på nett. Er du allergisk mot melk, så skal man kunne få forslag til oppskrifter, alternativer til melk osv osv. I bunnen av alle oppskrifter og dietter etc ser vi for oss en database om produkter/råvarer/mat.
Litt raskt forklart, men håper det gir en ok forklaring.
Hva er artikkel er verdt for oss, trenger ikke å ha noen betydning for hva vi er villig til å betale. Har man et visst budsjett, så ønsker man å få mest mulig ut av det. Så dette må sees i forhold til andre investering en kan gjøre i klinikken eller nettsidene.
Hadde en artikkel vært verdt 2000kr, så ja da hadde det vært grensen på hvor mye en kan være villig til å betale. Men det betyr fortsatt om jeg kan skaffe denne artikkelen for 200 kroner til samme kvalitet som en som skriver den til 500 kroner, så velger man selvfølelig den til 200kr.
Jeg lurer derfor på om det var noen som f.eks kjenner noen som studerer ernæring, eller helse relaterte fag. Som kunne tenke seg å skrive artikler. Vil tro disse studentene vil ha nytte av å jobbe med slikt (betalt studie), samt de vil skrive fortere enn noen uten innsikt i feltet.
Evt noen lavtlønnede som kan skrive low-level fyllstoff, som jeg synes jordbær er.
Så skal ta kontakt med studentforeningen ved UiO eller noe jeg. Takk for tipset sKrud...