Hjelptilhjelp
Medlem
Hei!
Jeg har ønske om å få utarbeidet et script som lager en snarvei til søk i min søkemotor på denne nettsiden.
Kort sagt:
Slik fungerer søket per nå: Ved å f.eks trykke på "Askøy" linken, blir det gjort et søk etter alle annonser som er lagt inn for Askøy.
Ved å kopiere koden fra lenken til søk på Askøy finner jeg følgende kode:
javascript:showPartsOfCityList(2,'Askøy');fnsearchads();
Mitt mål:
Jeg trenger et script som gjør det mulig å
1) legge inn samme "action" som ved f.eks å gjøre et søk på "Askøy" som nevnt over (eller evt andre varianter av søk)
2) hvor jeg kan knytte denne handlingen til et bilde: f.eks:
http://www.hjelptilhjelp.no/images/Forside/Finn-psykisk-hjelp-og-kurs-askøy.jpg
Dermed vil jeg kunne lage en lang rekke snarveier til søk i ulike artikler på nettsiden min, noe som vil være veldig stilig!
Lurer på om det er noen råd for dette? Er dette veldig komplisert? Jeg vil uansett måtte bestille fra mine programmerere (evt andre som ser det som mulig å lage et slikt script)
Takker for alle gode råd!
(bilde gir ytterligere forklaring)
Jeg har ønske om å få utarbeidet et script som lager en snarvei til søk i min søkemotor på denne nettsiden.
Kort sagt:
Slik fungerer søket per nå: Ved å f.eks trykke på "Askøy" linken, blir det gjort et søk etter alle annonser som er lagt inn for Askøy.
Ved å kopiere koden fra lenken til søk på Askøy finner jeg følgende kode:
javascript:showPartsOfCityList(2,'Askøy');fnsearchads();
Mitt mål:
Jeg trenger et script som gjør det mulig å
1) legge inn samme "action" som ved f.eks å gjøre et søk på "Askøy" som nevnt over (eller evt andre varianter av søk)
2) hvor jeg kan knytte denne handlingen til et bilde: f.eks:
http://www.hjelptilhjelp.no/images/Forside/Finn-psykisk-hjelp-og-kurs-askøy.jpg
Dermed vil jeg kunne lage en lang rekke snarveier til søk i ulike artikler på nettsiden min, noe som vil være veldig stilig!
Lurer på om det er noen råd for dette? Er dette veldig komplisert? Jeg vil uansett måtte bestille fra mine programmerere (evt andre som ser det som mulig å lage et slikt script)
Takker for alle gode råd!
(bilde gir ytterligere forklaring)