Åpen for forslag ang webside med inntekter

grunder

Medlem
Alt er til salgs for rett pris, men jeg legger egentlig ikke ut en annonse her fordi jeg ønsker å selge.. I hovedsak fordi jeg ønsker partner(e).

Websiden er http://www.KePassa.no
Kan fortelle litt om tilbudene vi har ferdig.

KePassa Fordelsklubb:
Her får medlemmer rabatter hos bedrifter som ønsker å gi våre medlemmer rabatter. I bytte får bedriften gratis profil med liker til webside og alt. I tillegg sender vi ut MMS til våre medlemmer med bedriftens tilbud, kampanjer, arrangement etc.
Medlemmer får også sende gratis sms, og benytte alle våre tjenester gratis/billigere enn andre ikke medlemmer.

HvaSkjer:
Informasjons tjeneste der folk kan sende inn SMS ”HVA SKJER SANDEFJORD” til vårt nummer, så sender vi en automatisk MMS tilbake med informasjon om hva som skjer i Sandefjord denne dagen. Dette fra registrerte bedrifter/arrangører med profil på våre sider. For folk over 18år.

UNG: Er samme tjeneste, bare for ungdom under 18år.

KINO:
Send SMS ”KINO SKIEN” så får du dagens kinoprogram tilsendt på MMS.

ShoppingGuide:
Ligger egentlig i ordet. Her får man også oversikt over hva slags rabatter man får som medlem av KePassa`s fordelsklubb.

Markedsplassen:
Webside alla FINN.no. Gratis for medlemmer, billig for ikke medlemmer og bedrifter. (Ikke helt klart)

Restaurant Guide:
Ligger også i navnet. Skal være mulig å finne det du ønsker der du ønsker bare ved å sende en sms. (Ikke helt klart)

Det er også andre ting som er under utvikling, men tar tid å få ting ferdig. Men med mer kr, ville det gått mye fortere.
Vi har alt markedsførings avtaler med flere store websider. Hvor vi går ”gratis” bannerplass når vi er klare til å starte vår markedsføring.

Vi tjener penger og har mange medlemmer, dette uten markedsføring. Ser derfor frem til ting er klart for markedsføring…..

Jeg legger dette ut fordi jeg ønsker å se om det er noen interesserte her ute ;)

Hvis du ønsker å komme med forslag for å gjøre websiden bedre, må du gjerne komme med det, men helst på PRIVATE mld.

Topp