Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Åpen for forslag ang webside med inntekter

grunder

Medlem
Alt er til salgs for rett pris, men jeg legger egentlig ikke ut en annonse her fordi jeg ønsker å selge.. I hovedsak fordi jeg ønsker partner(e).

Websiden er http://www.KePassa.no
Kan fortelle litt om tilbudene vi har ferdig.

KePassa Fordelsklubb:
Her får medlemmer rabatter hos bedrifter som ønsker å gi våre medlemmer rabatter. I bytte får bedriften gratis profil med liker til webside og alt. I tillegg sender vi ut MMS til våre medlemmer med bedriftens tilbud, kampanjer, arrangement etc.
Medlemmer får også sende gratis sms, og benytte alle våre tjenester gratis/billigere enn andre ikke medlemmer.

HvaSkjer:
Informasjons tjeneste der folk kan sende inn SMS ”HVA SKJER SANDEFJORD” til vårt nummer, så sender vi en automatisk MMS tilbake med informasjon om hva som skjer i Sandefjord denne dagen. Dette fra registrerte bedrifter/arrangører med profil på våre sider. For folk over 18år.

UNG: Er samme tjeneste, bare for ungdom under 18år.

KINO:
Send SMS ”KINO SKIEN” så får du dagens kinoprogram tilsendt på MMS.

ShoppingGuide:
Ligger egentlig i ordet. Her får man også oversikt over hva slags rabatter man får som medlem av KePassa`s fordelsklubb.

Markedsplassen:
Webside alla FINN.no. Gratis for medlemmer, billig for ikke medlemmer og bedrifter. (Ikke helt klart)

Restaurant Guide:
Ligger også i navnet. Skal være mulig å finne det du ønsker der du ønsker bare ved å sende en sms. (Ikke helt klart)


Det er også andre ting som er under utvikling, men tar tid å få ting ferdig. Men med mer kr, ville det gått mye fortere.
Vi har alt markedsførings avtaler med flere store websider. Hvor vi går ”gratis” bannerplass når vi er klare til å starte vår markedsføring.

Vi tjener penger og har mange medlemmer, dette uten markedsføring. Ser derfor frem til ting er klart for markedsføring…..

Jeg legger dette ut fordi jeg ønsker å se om det er noen interesserte her ute ;)

Hvis du ønsker å komme med forslag for å gjøre websiden bedre, må du gjerne komme med det, men helst på PRIVATE mld.
 
Topp