Kjapp og trygg hosting for Wordpress

MinHost overtas av ProISP

Bjørnar

Gründer
Fikk nettopp mail om at MinHost blir overtatt av ProISP.

Akkurat DET har jeg mange tanker om, og jeg tenker det bare for min del er å finne en ny leverandør, etter at jeg endelig hadde funnet noe som fungerer - for ProISP har ikke vært en god løsning for min del - og så er det vel tilbake til cpanel og treige systemer igjen.
 

Eggan

medlem
Dette var triste greier, men skjønner valget om driften har gått på helsen løs. Svært krevende å drive i denne bransjen med det servicenivået når man stort sett gjør alt selv.

Kjære kunde,
Etter elleve år med drift døgnet rundt, er jeg av hensyn til egen helse, kommet til den tunge avgjørelsen at jeg ikke kan drive MINHOST AS videre.
Den gode nyheten er at jeg har inngått avtale om at PRO ISP AS overtar MINHOST AS fra og med dagens dato.
Det er fordi jeg ønsker å være sikker på at våre kunder blir godt ivaretatt, at det er PRO ISP jeg har inngått avtale med, da dette er en webhost som holder høy standard på support og tjenester.
PRO ISP er en av Norges største aktører i bransjen, og er blant dem som har best rykte på seg for å levere høy kvalitet på support og tjenester - jeg er derfor helt sikker på at våre kunder vil bli svært godt fornøyd hos dem.
Så snart som mulig vil alle våre kunder bli kontaktet av PRO ISP med mer informasjon, og jeg vil oppfordre alle til å vente med å kontakte dem med spørsmål frem til den tid, slik at ikke alle kontakter dem samtidig og support blir oversvømt av henvendelser.
Fremover vil nytt kontaktpunkt for support være support@proisp.no og telefon 51200870 - undertegnede vil ikke lenger ha tilgang til å besvare henvendelser.
Etter elleve år med drift, er jeg lettet over at våre kunder nå havner hos en seriøs leverandør med gode stabile tjenester og support, og er sikker på at dere alle vil bli svært godt fornøyd hos PRO ISP.
Vennlig hilsen,
Asle Ommundsen
MinHost.no

Jeg har i alle fall vært svært fornøyd med det Asle har levert den korte tiden jeg fikk være hans kunde. PRO ISP har virkelig noe å leve opp til!
 

Marius_J

Social Engineer
Dette er kjempe trist.
Men har han ikke helse har han ikke helse.
Håper jeg finner en host som er halvparten så bra
 

proisp

Medlem
Fikk nettopp mail om at MinHost blir overtatt av ProISP.

Akkurat DET har jeg mange tanker om, og jeg tenker det bare for min del er å finne en ny leverandør, etter at jeg endelig hadde funnet noe som fungerer - for ProISP har ikke vært en god løsning for min del - og så er det vel tilbake til cpanel og treige systemer igjen.
Hei Bjørnar,

Det var veldig leit å høre at du har slik erfaring med våre tjenester. Våre servere skal være av ypperste kvalitet, samt være satt opp nettopp med tanke å levere raske nettsider. En av våre konsulenter kan gjerne undersøke nærmere for deg dersom du opplever noe slikt. Send oss gjerne en melding her (eller via andre kanaler) så kan vi se nærmere på dette for deg.

Samtlige kunder vil bli flyttet bort fra nåværende infrastruktur så snart som overhodet mulig for å sikre samme kvalitet og service som for resten av våre kunder.
 

proisp

Medlem
Eggan og Marius_J,

Ja, vi forstår at Asle har gjort en god jobb og gitt sine kunder en utmerket service. Vi har alle intensjoner om å fortsette å levere samme service til kundene. Vi håper vi kan gjøre dere like fornøyd med oss som dere var med Asle med tiden :)
 

proisp

Medlem
Da bør dere gå ut med priser asap, ettersom MinHost sine pakker ikke samsvarer med deres.
Alle webhotell vil bli satt opp med Pro Medium/Premium avhengig av forbruk på de respektive webhotell. Dvs. noen vil oppleve lavere pris, mens andre vil ha høyere enn før. For domener vil vår normale prisliste gjelde. Vi jobber enda med overtakelse av alle eksisterende systemer. Så snart den prosessen er ferdig sender vi innlogging til vår kundeportal med nærmere informasjon om overgangen.

I denne overgangen vil vi selvsagt vise så mye hensyn som mulig i forhold til valg av webhotell og evt. justeringer som måtte ønskes.
 

proisp

Medlem
Har man 50 domener på 1 konto hos MinHost, må man ha tre premium-hotell hos dere. Det blir tre-gangern på prisen. Lykke til med å selge det inn.
Vi kommer ikke til å håndheve grensen for antall domener på webhotellene som flyttes over ;)
 

Eggan

medlem
Hvordan løses dette med oss som er tidlig i den forhåndsbetalte perioden? Skal nåværende avtale annuleres og ny settes opp, eller får vi får vi fortsette ut perioden?

Og tilbyr dere lignende caching som Asle har gjort? Jeg har nemlig aldri hatt en WP-side som laster så raskt som nå på delt hosting.
 

proisp

Medlem
Hvordan løses dette med oss som er tidlig i den forhåndsbetalte perioden? Skal nåværende avtale annuleres og ny settes opp, eller får vi får vi fortsette ut perioden?

Og tilbyr dere lignende caching som Asle har gjort? Jeg har nemlig aldri hatt en WP-side som laster så raskt som nå på delt hosting.
Vi vil ikke sende faktura før neste periode starter :)

Vi har ikke fått kikket på cache oppsettet til Asle enda, men jeg har enda ikke sett mange cacheløsninger som kan konkurrere med LiteSpeed sin cacheløsning for WordPress. Vi satser på å flytte alle kunder til server med LiteSpeed webserver for best mulig ytelse. Du får da også HTTP/3 (dvs. versjonen slik den er foreslått i øyeblikket).
 
Topp