Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Notepad++

Stian O

Medlem
Hei, jeg bruker Notepad++ når jeg skriver php-kode. Dette fungerer forsåvidt greit, men jeg antar at proffene bruker noe mer avansert verktøy.. (?)
 

picxx

Well-Known Member
Koder ikke så mye php, men synes editpad pro er en flott editor.
 

hansson

Langveisfarende
Noen som vet om det er mulig å få notepad ++ til å lukke tagger automatisk bare man taster begynnelsen på en < ? Liker notepad ++ men alt går mye raskere på Dreamweaver fordi den foreslår start og avslutning på tagger selv. Slipper ganske mye skriving.
 
Foretrekker emacs, hovedsakelig fordi stavekontrollen klarer å se forskjell på kode og på tekst. Men den lukker også tagger automatisk.
 

KBleivik

Banned
Hei, jeg bruker Notepad++ når jeg skriver php-kode. Dette fungerer forsåvidt greit, men jeg antar at proffene bruker noe mer avansert verktøy.. (?)
Hva med PHP IDE for Visual Studio | Jcx.Software Corp. for de som bruker Visual Studio?

Eksempel:

Running drupal on Microsoft platforms. VS.PHP etc.

Personlig bruker jeg DreamWeaver sikkert på grunn av at det var den plattformen jeg først lærte å bruke.

RadPHP XE2 som følger med RAD Studio XE har jeg ikke hatt tid til å lære meg.

Av gratis verktøy antar jeg at jeg ville brukt NetBeans med deres integrerte editor. Dette Ideone.com | Online IDE & Debugging Tool >> C/C++, Java, PHP, Python, Perl and 40+ compilers and intepreters er et kjekt verktøy for dem som vil teste kode snutter de klipper fra nettet.
 

RAH

Medlem
Jeg bruker dreamweaver. Har testet litt forskjellge, både til OS X og Windows men ender alltid opp med DW igjen.

Ulempen er at det ikke er gratis.

Jeg liker også Netbeans (som er gratis)
 
Topp