Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Yesss! +300%

Ole Avranden

utvandret
Ett av nettstedene i porteføljen har hatt godt med besøk, men salget har liksom ikke løsnet helt. Utallige forsøk på å gjøre justeringer på de salgsutløsende elementene har kun fått små utslag på antallet salg.

Men for tre uker siden tok jeg opp igjen siden og forsøkte på nytt. Så langt har salget økt med 300%.

- Tror jeg feirer med en ekstra stor slurk Cola Light :D
 

Ole Avranden

utvandret
@Finanssans: Takk for det. Skal prøve å ikke ta helt av med Cola'n.

@Tonny: Takker. En hel Cola kan bli litt i overkant :eek: Gjorde noen grafiske endringer, og endret teksten noe. (Men jeg tror det er det grafiske som gjør utslag.)

@Hansson: Det er riktignok sesongvariasjoner, men det er ikke høysesong nå - og det er uansett ikke så store utslag.
 

ptomter

Medlem
Enig.

Hehe ja, men gi oss et hint om hva du gjorde da, alle trenger å øke salgene sine.

Ja jeg slenger meg med på denne. Fint om du deler gode råd, særlig hvis det er design/tekst som har gjort dette..!

Hva er så du selger, og hva er denne siden? Kanskje du selger litt mere til oss :)
 

Ole Avranden

utvandret
Rocket science er ikke involvert her! Jeg har satt inn mer tekst rundt de salgsutløsende elementene, tonet ned det som er direkte call-to-action og endret på bilder.
Egentlig så har jeg langt på vei endt opp med stikk motsatt av hva som er anbefalt (store-grønne-in-your-face-call-to-action osv), men summen av det hele ser ut til å treffe disse kundene rimelig bra.
 
Topp