Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Yahoo SM innstillinger

picxx

Well-Known Member
Det at det ikke betales til TD, betyr det at det ikke vises utbetalinger på din aff.konto, eller at det vises, men beløpet blir fratrukket ved utbetaling fra TD?

Jeg har hatt noen salg etter 0101 og dette vises på min aff.konto.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Det at det ikke betales til TD, betyr det at det ikke vises utbetalinger på din aff.konto, eller at det vises, men beløpet blir fratrukket ved utbetaling fra TD?

Jeg har hatt noen salg etter 0101 og dette vises på min aff.konto.
Klikk

Rapporter > Detaljert kontobalanse > I betalingsperiode, men ubetalt av kunde,

og du får en oversikt over de som ikke betaler.
 

picxx

Well-Known Member
Transaksjoner enda ikke fakturert til klienter, står det.
Betyr ikke det at TD fakturerer yahoo etter hver periode?

Den eneste jeg har på lista som har forhåndsbetaling er kelkoo, såhvidt jeg kan se.
De andre er enten ikke fakturert, eller de er ubetalt av kunde.

Standard utbetaling: For programmer med standard fakturering, betaler TradeDoubler ut 2 måneder på etterskudd. For eksempel; provisjon tjent i januar blir utbetalt til affiliates i mars. Dette er vår standard to måneder forsinkelse, som gjør det mulig for oss å fakturere og motta betaling fra våre annonsører.
 

Tonny Kluften

Administrator
Ok, jeg fikk svar fra Yahoo:

---------------------
Vi vil informere deg om at vi har videresendt din forespørsel om NOK 500 i gratis klikks til vår Finansielle Avdeling som vil legge disse pengene til din konto så fort som mulig.
Samtidig vil vi beklage at dette ikke skjedde automatisk og håper at du vil bli fornøyd med vår service fra nå av.
---------------------

Jeg fikk ikke svar på hvorfor det ikke skjedde automatisk da..

En annen ting, jeg fikk kontoutskrift for desember på tysk!! Hehe, jeg spurte hvorfor, og de sa at jeg kan få det engelsk hvis jeg vil. Hvorfor trodde de at jeg ville ha det på tysk i utgangspunktet mon tro? :D

Yahoo norge har litt å gå på gitt.
 

Tonny Kluften

Administrator
De sa:

"Hvis du vil, så kan vi endre språk preferansen på kontoen din til engelsk slik at du vil få fakturaene på engelsk og ikke tysk. Men vi ber deg være klar over at dette medfører at du også vil motta all annen informasjon angående kontoen din på engelsk. Hvis du ønsker at vi skal forandre språk preferansen til engelsk, send oss en bekreftelse via e-post."
 

picxx

Well-Known Member
Jeg...tror...disse...som...styrer...


med....Yahoo...norge....




være....veldig...tungnemme....så....skriv...slik.....at...de....skjønner.....det.
 

picxx

Well-Known Member
Sa de noe om hvilket språk de ville at du skulle bruke i mailen du skal sende dem...? :)

Mvh
Bjørn Jarle

Kan prøve japansk, og om de vil ha den på engelsk bør du også opplyse om at all annen kommunikasjon fra deg også kommer til å være på engelsk om de velger dette alternativet.

Har aldri hørt om så mye rot med et såpass stort firma før... jeez!
 

Ståle

Medlem
Driver også å får mailer fra de på Tysk. En gang i måneden tror jeg. I fjor så opplevde jeg også at de trakk 5 euro fra kontoen min en måned fordi jeg ikke hadde brukt den...
 

picxx

Well-Known Member

vel...hvem faen tror de de kødder med?
Om de ikke ønsker flere hundre tusener av klikk fra norge får det bli deres gomor'n.

Om de heller ønsker å sitte å se på seg selv som noen små gendaramererer som ruler i norge får de da lov til del...men ikke FAEN om jeg blir med på den dansen!
 
Sist redigert:
Topp