Hei Pong,
For noen år tilbake jobbet jeg med IT-sikkerhet. Sikkerhetstesting av webapplikasjoner og penetrasjonstesting av webservere og brannmurer, var noe jeg brukte mye av min tid på.
På den tiden var
Acunetix, en såkalt web vulnerability scanner, å regne som et av de mest effektive verktøyene til å identifisere sårbarheter og sikkerhetshull på webservere. Fra din datamaskin kan du scanne webserveren eller et spesifikt nettsted og applikasjon(er). Det finnes også en rekke gode og gratis Linux-alternativer. Men Acunetix er genialt enkelt og brukervennlig.
Programmet var oppdatert med siste "sikkerhetshull", gjerne før det ble offentlig kjent, noe som naturlig nok er en fordel. Hadde man trøbbel med skriverettigheter eller var sårbare for avanserte angrep, uansett art, fikk man øyeblikkelig beskjed om dette, og ble presentert for løsning på problemet.
Acunetix finnes i Trial-versjon (14 dager), men jeg har ikke sjekket eventuelle begrensninger i prøveperioden.
Dette er kanskje ikke riktig løsning for deg akkurat nå, men burde være det for webbyråer. Det kan imidlertid være en mulighet å oppsøke en som har kompetanse på området, og har dette verktøyet, eller tilsvarende, og spørre pent om å få bistand til å kjøre en enkelt test. Det er uansett greit å vite om at slike tilbud finnes.
Jeg er noe rusten på området, da jeg har skiftet bransje, og jeg har heller ikke lenger denne programvaren, men jeg er overbevist om at det finnes noen der ute som kanskje har det. Kanskje noen av dem er villig til å bistå deg.