Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress (PC, Mobil, guidetheme)

Egon

Medlem
Hei!

Jeg har lyst til å sette opp en nettside hvor planen er å bruke wordpress. Jeg er ganske ny med wordpress og har et par nybegynner spørsmål.

1)
Finnes det themes som forandrer seg automatisk etter hvordan man besøker siden? Tenker da på at den vises ulikt på PC og mobil.

2)
Ønsker å lage en side som skal fungere som en guide. Har dere forslag til themes som passer godt for dette? Gjerne ett som er optimalistert for bruk av adsense (og mobil/pc). Ønsker forslag på GRATIS og betalende themes. Mulig jeg går for et gratis theme i begynnelsen.

Må benytte anledningen til å skryte av forumet og medlemmene her! Masse kunnskap og lærerikt forum! :)
 

zapotek

Medlem
Hei!

Jeg har lyst til å sette opp en nettside hvor planen er å bruke wordpress. Jeg er ganske ny med wordpress og har et par nybegynner spørsmål.

1)
Finnes det themes som forandrer seg automatisk etter hvordan man besøker siden? Tenker da på at den vises ulikt på PC og mobil.

Alle themes som kaller seg selv "responsive", tilpasser seg etter skjermstørrelsen til brukeren. Bruker du en serversideløsning som f.eks. WpTouch, så vises et annet theme til brukeren dersom vedkommende bruker en håndholdt enhet (tilpasset f.eks. smarttelefon eller nettbrett).
 

hvaer

Medlem
Det er hakke spenna umulig å forstå hva du mener med "guide tema". Det som jeg ser for meg da, er et tema hvor ting flyter litt rundt på forskjellige steder, etter klikk. Men optimalisert med adsense er det ingen slike som er.

For at du skal få noe særlig med svar på nøyaktig hva du ønsker, så er det nok en fordel å lage en prototype, slik at man faktisk kan forstå det. Evt. komme med ett eksempel på noe du kunne ha tenkt deg, og forklare hvorfor det temaet ikke fungerer.

Men generelt, så er det sjelden at slike temaer som dette, er optimalisert for adsense.
 

Egon

Medlem
Det skal være en liten wordpress side med guider for et spill.

Tanken er å opprette en artikkel/post i wordpress for hvert "level" på spillet. Posten vil innholde et lite bilde, en overskrift og selvfølgelig en del tekst (og noen flere bilder?). Ønsket er at på forsiden skal "hovedbilde" og overskriften vises. Så trykker man seg videre inn.

Ønsker et design som er rent. Har søkt i hele dag, men leter fortsatt, så hvis noen har forslag så skyt ut :)
 
Topp