Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress oppdatering problem+mer

sten

Medlem
Download failed.: Could not create Temporary file

Installation Failed"


Satt å skrev post som vanlig, å publiserte posten.
Senere gikk jeg på hjemmesiden, å da fant jeg ikke posten jeg hadde skrevet.
Det står den er publisert, men den finnes ikke på hjemmesiden.

Har sjekket at den er publisert i riktig kategori å alt sånt der, så det er riktig.

Når jeg skulle sjekke meny oppsettet som fungerte litt tidligere, så var menyen min borte, men den vises på hjemmesiden.
Prøvde å lage ny meny, men den ville ikke lage en ny meny, så alle menyelementene står nå oppført på menyen, men er ikke alle disse som skal være med.

Dette skjedde omtrent samtidig som jeg ble oppmerksom på en ny wordpress oppdatering, så jeg skulle installere den men da kom det.

Download failed.: Could not create Temporary file

Installation Failed"

Dette irriterer meg, å trodde egentlig at wordpress skulle være mer brukervennlig.
Hvis man skal drive hjemmeside så må man jo kunne stole på cms.

Har googlet, men finner ikke løsningen.
 

sten

Medlem
Sjekket akkurat kategorier, å der står det no items found.
Så kategoriene er tydeligvis borte, men hvis jeg lager en ny kategori så ser det ut som den blir lagt til.

Legger jeg til en kategori med likt navn som de jeg hadde tidligere så sier wordpress at den allerede finnes.

Skjønner ikke om det er filer på serveren som er borte, eller kanskje ikke wordpress får tak i de rette filene eller?

Men samtidig så er alt jeg har gjort fra før enda på hjemmesiden under kategoriene jeg hadde før, så det betyr jo at filene må være en plass, bare ikke tilgjengelig fra admin board?
 
Sist redigert:

sten

Medlem
Oppdaterte wordpress manuelt via ftp nå, å fikk den seneste versjonen men har fortsatt samme problemer.
De eneste filene jeg ikke byttet ut var content og wp-config.
 
Topp