Wordpress logo

luc1d

New Member
Hei, jeg har litt problemer med logoen på nettbutikken min.
3iGCq.jpg

Som dere ser så går Menyen "over" logoen, noe som ikke ser særlig pent ut.

Jeg har fulgt denne videon, og jeg har prøvd en rekke størelser men menyen bare legger seg over logoen.

Noen som vet hvordan jeg kan få menyen som "forklart" på bildet?

På forhånd takk

luc1d

New Member
Her er link HardwareKongen.no

Kjøpte det domene navnet bare for å prøve å lage en side. så alt av varer som er der er bare random info og pris bare så det er sagt.

Mens jeg først er igang, så har jeg et par spørsmål.

1: Er det veldig mye jobb og bytte domene? altså at jeg ikke trenger og bygge opp en side helt på nytt, men at jeg bare får ny adresse/domene.

2: Hva syntes dere om navnet og logoen?

3: Tenker ettervert og starte en nettbutikk senere i tid, der jeg skal selge til folk i NORGE, så det er lutt upraktisk med en side som er på Engelsk. Noen som vet en bra måte og oversette siden på? og da tenker jeg på alt fra Menyer til Ordrebekreftelse kunden får på email når de har kjøpt en vare.

4: det er en hobby om du tjener under 50k i året RIGHT? Om jeg tjener over 50k hvilken selskapsform burde man velge om jeg vil ha med meg 1 ansatt?... ENK?

5: Tilbake til førstepost, noen som vet hvordan man kan fikse det?

Sist redigert:

Steve Cash

Medlem
4. Nei, det er absolutt ikke hobby selv om du tjener under kr. 50 000 i året. Du blander sammen med at registreringsgrensen for mva går ved omsetning på kr. 50 000 i løpet av 12 måender (altså ikke nødvendigvis kalenderåret). Om det en driver med regnes som næringsvirksomhet eller hobby er en helhetsvurdering, der skattemyndighetene tar utgangspunkt i det alminnelige næringsbegrepet. Noen stikkord:
-Drives for egen regning og risiko
-Tar sikte på å ha en viss varighet
-Er egnet til å gå med overskudd.

Topp