Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress Adsense System

webmoney

Søkemotoroptimist
Er det noen som har erfaring med
- samlebåndsproduksjon av nettsteder/ blogger med tanke på å tiltrekke seg trafikk og adsenseklikk?
- keywordstuffing på diskusjonsfora eller nettsteder
- eller andre ting for å få oppmerksomhet og trafikk?

Jeg så på reklamen for Wordpress Adsense System (Wordpress Adsense System - Make Money Blogging With Wordpress and Adsense) i går. Wordpress er et bloggsystem, basert på open source.

Der stiller forfatteren følgende spørsmål:

1. How do I create Adsense websites easily without any programming and designing skills?

Min kommentar: Ved å installere en liten mod som får en blogg til å se ut som et alminnelig nettsted.

2. Where can I find new content for my websites without having to write everything myself?

Min kommentar: RSS.

3. How do I get a LOT of traffic to my websites without spending money on advertising?

Min kommentar: Vet ikke hva forfatteren hinter til her. Men sannsynligvis ved å spamme andre sosiale nettsteder (blogger, diskusjonsfora) med linker.

Noen som har vært borti slike programmer?
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har ikke vært borti, men jeg har tenkt tanken!

Jeg vet om et program, men det går kanskje litt mer under Blackhat SEO delen. Det generer automatisk blogger fra blogger.com og wordpress.com! Dem fylles enkelt med innhold utifra nøkkelord du legger inn. Det er også innebygget en pinger funksjon, for å få spredd ordet om bloggen.

Jeg gjorde litt research før helga om programmet, og utifra forumtråder jeg leste så var det en stor risk å bruke slikt for å øke adsense omsetningen (vi alle vet jo at adsense er nådeløse), og det var sjeldent verdt det siden adsense var raske på å stenge kontoen din. Men det fungerte visst veldig flott hvis målet ditt var å bli indeksert, å øke din SERP.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har fått adsense konto sperret grunnet masseproduskjon av blogger, og det var heller ikke så mange.

Om man ser bort fra adsense, er masseproduskjon av blogger en skikkelig pengemaskin, all den tid du greier å følge opp med unik tekst, og ikke stuffer dem med rss feed som 10.000vis av andre blogger har.

Å bruke samme blogginnlegget på 4-5 blogger gjør ikke så mye fra eller til, o en rss feed er helt ok som fyllmasse på bloggen, men ikke noe annet.

keywordstuffing vil jeg fraråde.
google har en keyword densitet på 2% før den ser på bloggen din som spam, mens yahoo og msn mest sannsynlig ligger rundt 5%, så en bør bygge egne blogger for google, og egne for yahoo og msn.

det er masse andre ting om man kun tenker trafikk.
Jeg vet at i norge er trafikk=SERP i google, og det synes jeg er trist.
Det er så utrolig mange andre plasser å hente trafikk i fra, helt ifra yahoo groups til kataloger og linkdumper via en hle masse andre ting, og det fine er at det meste kan automatiseres, så når det først er satt opp og kjørt i gang går det av seg selv.
 
Topp