Nå har jeg sittet i et par timer og dratt meg i håret og forsøkt å endre språkfila i woocommerce, og jeg kommer ingen vei.
Jeg har lyst til å korrigere feilen der, for det er der feilen ligger, og så er det greit å vite hvordan man skal endre språkfila til en annen gang også. Det er jo en del norsk-svensk i den ferdige oversettelsen.
Men samme hvordan jeg bærer meg at, så greier jeg ikke å gjøre noen som helst endringer. Jeg har forsøkt å endre fila og lagre den både direkte i editoren til cPanel og laste ned og gjøre endringer i Wordpad, og jeg får til å lagre fila med endringene, men det skjer ingenting i woocommerce etterpå.
Jeg har også funnet en plugin som heter "Codestyling Localization" og prøvd å gjøre endringer gjennom den - den inneholdt også en funksjon for å oppgradere .mo-fila etterpå - men det skjer fortsatt ingenting i woocommerce.
Som et siste tiltak har jeg prøvd å flytte både .po- og .mo-filene over til et child theme, for det ble anbefalt et sted. Men bugen er der like fullt, selv om "/ a>" ikke finnes noe sted i selve fila lenger. Hva er det som skal til for å få woocommerce til å registrere at fila faktisk er oppdatert? Det er akkurat som at woocommerce ignorerer at jeg gjør endringer.
Noen som vet? Evig takknemlig for hjelp.
Jeg laster ned wordpress i norsk versjon gjennom et installasjonsprogram som heter Softaculous (ligner på Fantastico de Luxe), så woocommerce blir automatisk norskspråklig fordi wordpress er det.