Akk, det verket i kroppen etter å ta en tur, hadde jeg ikke hatt 3 timer bilreise t/r så hadde jeg kommet og sagt morn ihvertfall.
Og svenskene møttes i går?
Ahh, ja det var hyggelig. Skulle gjerne ha vært flere som møtte opp da. Vi ble vel seks, altså oppmøte på litt over 50% av de som hadde meldt seg på. Vi ble litt splittet på chateau neuf utpå kvelden, men Martin fikk ihvertfall tatt noen fine bilder
Her kommer bilde update. Jeg er i forgrunn og dere kan se Yngve bak til høyre i bildet. Yngve er kjempeglad akkurat her fordi damene på forrige bilde nettopp har flashet puppene sine for ham. Jeg derimot (som dere kan se) er meget skeptisk til disse damene men Yngve, han er altså ikke det.
Åh - jeg hadde altså planer om å møte opp! Men styr og stress med flytting fra Danmark til Norge, samt ny jobb (!!) gjorde at det rett og slett ikke lot seg gjøre. Huff..
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.