Boo
Medlem
Som flere andre her har jeg litt mer prosjekter i sving en hva jeg har tid til, derfor har jeg begynt å sotere gjennom sidene og luke ut de jeg har mistet mest innteresse til. Med tiden vil det nok bli postet flerne prosjekter her.
Men frem til den siden jeg selger nå.
dristigdotorg
Det er en affiliate spreadshirt nettbutikk som har eksistert i ca 2 år på dette domene og 2 år på et annet.
Faktisk den første siden jeg begynte å tjene penger på, inntektene på siden varierer kraftig fra måned til måned, alt kommer ann på hvor aktiv jeg er med å oppdaterer nye produkter og markedsfører dem.
Salget er domene og websiden ikke spreadshirt kontoen ettersom jeg har flerne butikker via den. Hovedsiden har PageRank 3 og flerne av undersidene 2.
Bilde fra google analytic
Pris: Bud fra 20 000
Men frem til den siden jeg selger nå.
dristigdotorg
Det er en affiliate spreadshirt nettbutikk som har eksistert i ca 2 år på dette domene og 2 år på et annet.
Faktisk den første siden jeg begynte å tjene penger på, inntektene på siden varierer kraftig fra måned til måned, alt kommer ann på hvor aktiv jeg er med å oppdaterer nye produkter og markedsfører dem.
Salget er domene og websiden ikke spreadshirt kontoen ettersom jeg har flerne butikker via den. Hovedsiden har PageRank 3 og flerne av undersidene 2.
Bilde fra google analytic
Pris: Bud fra 20 000
Sist redigert: