Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webside med unikt domene

city80

New Member
Har for salg en webside med et spesielt domene

Kode:
www.catherine-elizabeth-middleton.com
Catherine Elizabeth Middleton


HVEM ER DETTE?
prince_william_and_kate_middleton_during_a_televis_4ce430f3cf.jpg

Catherine Elizabeth Middleton har blitt en av de mest kjente kvinnene i verden

Prins William og Catherine Elizabeth Middleton ble forlovet i oktober 2010 i Kenya, Øst Afrika.
Paret giftet seg i Westminster Abbey den 29. april 2011. Det er estimert at rundt 300 millioner mennesker rundt om i verden fulgte med på bryllupet.

Hvorfor selge?
Har vurdert i noen dager om jeg skal selge websiden/domenet eller ikke. Føler det er et litt spesielt domene som har og kan ha en fremtidig stor verdi. Trenger cash til andre ting så jeg legger siden ut for salg for å lufte interessen.

Får jeg en god pris - vil jeg vurdere å selge.
Hva er en god pris? Vanskelig å si. Gi meg et bud du mener er en god pris for websiden/domenet. Kommer til å legge ut websiden på Engelske sider også for å se hvordan interessen er. Legger ut evt. bud jeg får (anonymt selvfølgelig). Vil vurdere alle tilbud seriøst - Gi bud!

Stats
Antall besøkende varierer MYE fra dag til dag. Kan gå fra 100 unike besøkende til over 6000 pr. dag. Er ikke sikker på hva som gjør dette, men det kan være at antall besøk går opp når det står om de kongelige i media eller skjer noe spesielt....?

Her er for de 4 siste mnd.:
Sep: Unike: 3475
Okt: Unike: 19250
Nov: Unike: 17703
Des: Unike: 3808

Men først og fremst er det domenet som er verdien her.



Like populær som Diana?
blank.aspx
kate-middleton-indiscretions-sur-la-fe_0.jpg


Catherine Elizabeth Middleton er blitt enormt populær rundt om i verden.
Mange mener hun vil bli mer omtalt enn prinsesse Diana.


--------------------------------------------------------------------------------

Vurderer også å selge:
Damen med verdens mest kjente bakdel:

HTML:
www.philippa-middleton.com
Philippa Middleton | News and Videos

Pippa-Middleton-conduct-Operations-and-Exercises-Pirates-to-Get-a-Sexy-Body-300x150.jpg




GI BUD!
 

city80

New Member
Hei Tonny

Har tjent noen kroner, men ikke så mye at det er verd å nevne. Tjente litt når jeg hadde adsense, men var så lite at jeg fjernet de. Har solgt noen banner plasser til 25$ pr. mnd.
og har hatt annonse for en bingo side rettet mot damer som fremdeles genererer noen kroner (avhengig av hvor mye de spiller).
Jeg har stort sett brukt sidene til egen reklame, som har gitt meg god trafikk, men kunne nok hatt en større inntekt om jeg hadde hatt tid å jobbe med det.
 
Topp