Jeg har prøvd det ja og syns at CMS Made Simple ble alt for komplisert. Gikk raskt over til Wordpress.
Men du kan bruke hva som helst av webhotell til det. Men styr uansett unna one.com og de andre webhostene som leverer webhoteller i 10-20 kroners klassen.
one.com er søppel, overfylt, treigt, møkkaservice, uforutsigbart, og alt annet som er galt, enkelt og greit. Nevn noe som er viktig for et webhotell, så skal jeg vise deg et punkt som er galt med one.com
ProIsp er vel helt greit, men personlig vil jeg anbefale host1.no (afflink), kjappe servere og hyggelige priser er to viktige punkter, men hovedgrunnen er pga topp service. Enkelt og greit
Pro ISP har vært nede siden i natt, etter en liten annonsert oppgradering på cpanel... og nå i morgentimene svarer ikke serverne deres i det hele tatt.
Kan ikke akkurat anbefale dem så voldsomt.... dette ser ut til å skje hver gang de skal oppgradere noe.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.