Pong
Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Hei,
Som det er skrevet her tidligere, så må jo alt lagres en plass. De fleste kontrollpanel løser dette med undermapper på "hoved domenet".
DirectAdmin sitt kontrollpanel (den argeste konkurenten til CPanel) har løst dette uten under mapper på denne måten:
/home/bruker/domains/domenenavn.no/public_html/
/home/bruker/domains/domenenavn2.no/public_html/
Også gjennstår det å finne en host som kjører DA og tilbyr flere domener på en konto =)
Lykke til!
Uhm?? Er ikke det fremdeles undermapper? Ser slikt ut hos hostgator for meg (Gator bruker cPanel).
Men så kan man opprette ftp konto som kun har tilgang til undermappene (dermed ikke ser de andre). Blir ingen rot mtp .htaccess (det er jo en apache sak). Jeg bruker Addon-domains.
Og jeg aner ikke hvordan dette ser ut for root@hostgator heller (men må jo være undermapper før eller senere siden det er slik *nix filsystemet fungerer).
Det som betyr noe er hvordan dette ser ut for meg når jeg snakker ftp, og hvordan det ser ut for apache.
Ellers trenger du ikke reseller-konto men du kan bruke baby gator feks. Addon-domains kan du fremdeles opprette egne ftp-kontoer for, hvis du ønsker jobbe på denne måten.