Jeg sier meg tildels enig med Rismoen, og vil i den anledning vise til nedenfornevnte e-post som jeg for en tid siden mottok fra forumets kanskje mest arrogante, spydige og verste "moralhore":
"privatetterforsker NilsF
Rismoen, 3 Mar 2015
Prøver du å være morsom, privatetterforsker NilsF?
Siden er solgt, det er ikke relevant for tråden. Totalt unødvendig, du gjør det bare for pur faenskap.
"trusler om søksmål fra rettighetshaverne"
Ha en fin kveld! "
E-posten var vedlagt nedennevnte innlegg fra meg på tråden
Viralside ønskes solgt, et innlegg som en eller annen moralhore (jeg trenger vel ikke nevne hvem), deretter besørget slettet etter klage til moderator. Man bør tydeligvis avstå fra å stille relevante spørsmål på dette forumet, hvis man vil unngå å komme i klammeri med moralhorene.
"Er dette den samme nettsiden som i august i fjor ga en stabil inntekt på bare 40 - 50 kroner dagen, og som i desember ble sagt at lett kunnetjene inn 10 000,- i måneden på adsense? Hvor mye er brukt på annonsering?
Og hva med bilder som er benyttet på forsiden, er tillatelse innhentet fra rettighetshaverne? Eller er det slik for denne siden som for enkelte andre viralsider, at ønsket om salg av nettsiden stiger etter hvert som det kommer trusler om søksmål fra rettighetshaverne?"