Webdagene 2010 - Noen som har tenkt seg dit?

peterandrej

pensjonert moderator
10.000,- UTEN workshopdag? Jeezez. Nei. Jeg er definitivt ikke i målgruppen for den konferansen der. Jeg jobber ikke som såkalt "webredaktør" på intranettet til et større ASA. Helt hinsides for en fu****** konferanse.

*rystet*

Kristine B

Medlem
For meg er det "årets høydepunkt" hva gjelder webutvikling. Du får svært gode foredragsholdere som vet hva de prater om, interessante temaer og masse inspirasjon. Ikke minst er det veldig lærerikt. (Og en middag med underholdning, om det er av interesse).

Men for all del, jeg skal ikke prøve å forsvare prisen. Kostbart er det. Jeg er så heldig å ha en arbeidsgiver som betaler for meg.

picxx

WF 09
Ok, hva får jeg for 10K?

Webdagene er årets faglige og sosiale begivenhet for deg som jobber med web.

* Lær hvordan du gjør innholdet ditt bedre og mer tilpasset brukernes oppgaver.
* Få vite det siste om design av gode brukeropplevelser.
* Bli bedre til å jobbe med strategi, måling og markedsføring på web.

Du møter dyktige foredragsholdere fra Norge og resten av verden. Så langt er LukeW og Stephen Anderson i boks. Nye navn kommer fortløpende og her blir det mange overraskelser! Nytt i år er en dag med praktiske og inspirerende workshoper, med blant andre LukeW.

Konferansen er spesielt rettet mot deg som er webredaktør, prosjektleder, prosjekteier eller jobber med marked og kommunikasjon.

Det er begrenset antall plasser – ikke minst på workshopdagen, så vær rask til å melde deg på. Du får en god pris og en bok av LukeW fram til 15. februar.

....

..så langt, foredrag med LukeW og Stephen Anderson. Resten er en overraskelse.. :eek:

Topp