Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vurderer salg av rabattkodeside

Jeg vurderer å selge en god rabattkodeside.

Planen var å beholde denne siden ettersom det er en pengemaskin, men har fått noen litt store utgifter som bør betales og det er et alternativ å selge denne siden om jeg får rett sum.

Sommermånedene pleier å være svært rolig og høysesongen er rett rundt hjørne. I sommer har siden gjort det relativt bra med omtrent 500 besøkende og inntekter på 2-3 tusen kroner hver måned. En annen rabattkodeside jeg eide tjente over 60.000 kr i november og desember.

I dag bruker jeg omtrent 1 time i uken på å oppdatere nettstedet. Det er allerede jobbet mye med å legge opp siden på best mulig måte i forhold til SEO (jeg jobber til daglig med SEO). Affiliateprogrammene som allerede er lagt inn er Tradedoubler, Zanox, noe CJ og Adservice.

Send bud på PM.
 
@Erlend: Rabattkodene er fra affiliateprogrammer, nyhetsbrev og facebooksidene til selskapene. En del selskaper setter ikke pris på at man tar rabattkoder fra nyhetsbrev og facebooksider noe man bør forholde seg til. Noen rabattkoder blir lagt inn av brukere som er innom. Samt at noen rabattkoder blir sendt fra annonsører gjennom kontaktfeltet.
@Tonny Kluften: Siden har vært på testserver en stund og ble lagt ut fra februar.
@Tenshi: I dag bruker nettstedet Tradedoubler, Zanox, CJ og Adserivce. Man kan selv velge å legge til flere aktører om man ønsker det. Eventuelt få egne avtaler om det er ønskelig.
 
Det har nå kommet inn bud på 35.000 kr på rabattportalen.

Budrunden går frem til i morgen 21.8 kl 23:00
 
Topp