Vurderer salg av nettbutikk

Marius_J

Social Engineer
Jeg vurderer å selge et komplett, gjennomtenkt og ferdig utviklet forretningskonsept til rett person. Siden idéen er svært unik og har lav konkurranse, holder jeg nettadresse og produkttype konfidensielt frem til vi har en seriøs dialog på PM.

Dette er en sjelden mulighet til å overta et prosjekt som er rundt 90 % klart til lansering – og det beste av alt: Varelager følger med! Du kan bokstavelig talt begynne å selge og sende ut produkter fra dag én så snart du har koblet opp dine egne betalingsavtaler.

Hva som følger med i salget:

• Fysisk varelager: 100 komplette test-kit ligger klare på lager i Norge og følger med på kjøpet (potensiell omsetningsverdi på opptil 89 000,– til 99 000,– ut til kunde).
  • Enorme marginer: Utsalgsprisene ligger på rundt 890,– til 990,– per salg, mens fysisk innkjøpspris/sourcing per enhet er ekstremt lav.
  • Nesten ferdig nettbutikk (WordPress): Moderne og ferdig designet landingsside optimalisert for skyhøy konvertering og direkte kasse.
  • Gull-domene: Det absolutt beste og mest naturlige exact-match .no-domenet for denne spesifikke nisjen følger med.
  • Sourcing & Leverandører: Ferdig research og direkte linker til fremtidig innkjøp av de fysiske produktene følger med.
  • Merkevare & Grafisk profil: Profesjonell logo, ferdig profil og et dritbra, fengende slagord som forklarer produktet på 3 sekunder.
  • Merinntekt via digitale tjenester: Det er lagt til rette for et genialt digitalt tilleggsdukt (upsell) i kassen med tilnærmet 100 % ren profitt.
Hvem passer dette for? Dette er perfekt for deg som driver med e-handel og ønsker et genialt sideprosjekt med ferdig produkt på lager, eller en markedsfører som vet hvordan man dytter trafikk eller kjører kreative vinklinger på sosiale medier (TikTok/Storytimes). Alt av koding, design, merkevarebygging, sourcing og varelager-innkjøp er allerede fikset for deg.

Selges kun samlet (Domene, nettside-oppsett, varelager på 100 stk, merkevare og hele idéen).

Prisantydning: Åpen for seriøse bud på hele pakken.

Send meg en PM for en hyggelig og uforpliktende prat, så deler jeg detaljene med de som fremstår som seriøse kjøpere!

Ønsker ikke fantasi summer for nettbutikken.

Topp