Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vurderer å selge en templates

MrOlsen

Medlem
Hei :)
Vurderer å selge en matchmaking side som en templates. Den består til sammen av 13 sider og en intro. Lurte på hvor mye jeg kunne selge kopiene for?
Ta en titt på Welcome to Marsamorevenus.com så ser dere siden det gjelder.
 

MrOlsen

Medlem
Funker ikke? Hvorfor ikke?

Hmmm .... :confused:
De fleste får siden til å fungere, men det er da noen som ikke gjør det. Selve introen er laget i flash. Så jeg har en viss forstår at de som ikke har instalert den, ikke får siden opp.
Er ikke sikker på hvor problemet ligger.....Noen tips?

Prøv å gå inn bakveien....:
Welcome to Marsamorevenus.com ( marsamorevenus.com/sex.html )

Flere som ikke får inn siden???
 
Sist redigert:

MrOlsen

Medlem
Hvorfor kommer noen inn og andre ikke??

Det virker som det er noe som ikke stemmer...Det virker som det er en svikt ett eller annet sted. Her er adressen igjen: Welcome to Marsamorevenus.com
Hvorfor er det slik at noen kommer inn, mens andre ikke. Har det noe med hvordan programvare de har på dataen? Lurer veldig på dette, da det ikke e første gang folk får problemer med å komme inn på siden.

Dem kommer ikke inn fordi den adressen er feil. Etter dem har sett adressen blir den sendt til den url'en..
 

Tonny Kluften

Administrator
Det virker som det er noe som ikke stemmer...Det virker som det er en svikt ett eller annet sted. Her er adressen igjen: Welcome to Marsamorevenus.com
Hvorfor er det slik at noen kommer inn, mens andre ikke. Har det noe med hvordan programvare de har på dataen? Lurer veldig på dette, da det ikke e første gang folk får problemer med å komme inn på siden.

Dette er ikke den samme adressen som i første posten din. Denne er riktig.

Dette var den første: marsamorevenus.com\home.htm/
Dette er den andre: marsamorevenus.com/home.htm/

Og nei, det har ikke noe med hva slags programvare noen har på dataen.
 

MrOlsen

Medlem
Da er adressen avklart

Siden url adressen er avklart.
Kan noen svare evt hvor mye jeg kan selge kopi av siden for? Tar selvfølgelig bort allle linker etc...


Dette er ikke den samme adressen som i første posten din. Denne er riktig.

Dette var den første: marsamorevenus.com\home.htm/
Dette er den andre: marsamorevenus.com/home.htm/

Og nei, det har ikke noe med hva slags programvare noen har på dataen.
 

picxx

Well-Known Member
Siden url adressen er avklart.
Kan noen svare evt hvor mye jeg kan selge kopi av siden for? Tar selvfølgelig bort allle linker etc...

Flashtemplates i adult er lite ettertraktet for annet enn til landingssider og muligens til paysites.
Det finnes ikke noen enkel navigasjon på siden, og for hver ny side man kommer til ser det ut som man beveger seg bort fra domenet(siden).

En plass mellom $50-$100 vil jeg tippe.

Du kan jo forsøke å legge den ut på noen av adult forumene rundt omkring.

edit: jeg så ikke at du skrev kopi, og da regner jeg med at du ikke vil selge den med eksklusive rettigheter? Da blir nok prisen en helt annen. $10-$20 om du er heldig.
 

MrOlsen

Medlem
Takk skal du ha

Takk skal du ha:)
Er veldig greit å ha et utgangspunkt å gå etter;)
Mente du 10-20 $ for alle 13 sidene inkludert introen, eller da bare adultsiden Welcome to Marsamorevenus.com
Tenkte bare å selge kopien.



Flashtemplates i adult er lite ettertraktet for annet enn til landingssider og muligens til paysites.
Det finnes ikke noen enkel navigasjon på siden, og for hver ny side man kommer til ser det ut som man beveger seg bort fra domenet(siden).

En plass mellom $50-$100 vil jeg tippe.

Du kan jo forsøke å legge den ut på noen av adult forumene rundt omkring.

edit: jeg så ikke at du skrev kopi, og da regner jeg med at du ikke vil selge den med eksklusive rettigheter? Da blir nok prisen en helt annen. $10-$20 om du er heldig.
 

MrOlsen

Medlem
Takk skal du ha

Takk skal du ha for tilbakemeldingen:)
P.s Skal ha deg i tankene når jeg utvikler cdportalen.no og spillhjornet.no.

Fortsatt http://www.marsamorevenus.com\home.htm/ ...:S

Om du ikke skjønner det olsen, så er det når flashen er ferdig så sendes man videre til adressen som står over.. Så om du har tenkt å selge den saken der bør du klare å få fikset det.

Templates er flott for landingssider ja.. men orker ikke kjøpe dem til det..sorry..

-morten
 
Topp