Hva er det du er imponert over, Pong? Dette?Men jeg er enda mer imponert over rune69
Har klart å komme meg gjennom uten å bestille noe ekstra dilldall bortsett fra knalltilbudet. Nesten like vanskelig som hos Ryanair.
Hva er det du er imponert over, Pong? Dette?
@Rune69: Jeg tolket også spørsmålet på samme måte som deg, for meg er Vistaprint rett og slett et firma som sender reklame via diverse kanaler med tilbud om gratis visittkort. Er dette tilbudet seriøst og bra? Jeg har vært fristet flere ganger, men jeg regner alltid med at det er en hake når noen tilbyr noe gratis. Dessuten kjøper jeg prinsipielt ikke av noen som sender meg e-post med reklame uten at jeg har bedt om det, viden kjent som spam. Men likevel, en bunke gratis visittkort kan jeg jo ta i mot.
Beklager at jeg kanskje har vridd tråden i en annen retning enn trådstarters enn hva trådstarter var ute etter.
@Rune69: Jeg tolket også spørsmålet på samme måte som deg, for meg er Vistaprint rett og slett et firma som sender reklame via diverse kanaler med tilbud om gratis visittkort. Er dette tilbudet seriøst og bra? Jeg har vært fristet flere ganger, men jeg regner alltid med at det er en hake når noen tilbyr noe gratis. Dessuten kjøper jeg prinsipielt ikke av noen som sender meg e-post med reklame uten at jeg har bedt om det, viden kjent som spam. Men likevel, en bunke gratis visittkort kan jeg jo ta i mot.
Men ja, jeg var imponert-med-et-smil over rune's disiplin til å ikke bestille ting i tillegg til det han hadde tenkt å bestille.
"Relativt enkel" - og du tar fram vistaprint sin løsning?
Sjekk WP plugins som 'simple paypal cart' eller lignende.