Kenneth Dreyer
Well-Known Member
Skjedde ikke paa de andre DS domene mine, men jeg vet dem ligger paa andre servere! Absolutt ingen anelse om hvordan dem fikk tilgang til filene.. Men satser paa at det ikke skjer igjen!
Høres ut som dere bør bytte host.
Ja, men spurte bare etter log. Sjekket opp spørsmål&svar hos dem hvor de advarer sterkt mot 777/666 rettigheter. Har manuelt oppdatert phpBB med nye rettigheter og ser ut til å hjelpe.Mulig. Tok du kontakt med domeneshop?
Jeg skulle faktisk også til å spørre om dette i går, men ble desverre avbrutt. Det ser ut som derom du besøker webforumet uten et godt antivirus program, så blir det automatisk innstallert et popup/spyware program som viser popup annonser fra sider som wixawin.com. Dette skjedde til og med på en pc hvor jeg har nyeste versjon av norman antivirus/brannmur installert. Jeg har sendt over en epost til wixawin med de url'ene som er brukt på popup vinuene og har bedt om å få opplyst hvilken partner disse tilhører. Jeg har også truet dem med politianmeldelse og klager til fo om de ikke gir meg disse opplysningene, så det blir spennende å se hvilken respons jeg får fra dem. Uansett, etter at jeg installerte AVG antivirus/brannmur på pcn, får jeg opp en advarsel når jeg prøver å gå inn på webforumet.
Er det bare noe med min bruker eller pc, eller får dere også opp på "nye innlegg" at bcde254 har skrevet noe, men så har han ikke gjort det likevel. Er det en spambot? Rart at ikke en mod eller admin har fjernet den i så fall.