Vipps og angrerett

zenhagen

Medlem
Jeg har lenge hatt lyst på Vipps som betalingsløsning i nettbutikken vår, men har kviet meg fordi returhåndtering er litt kronglete siden man ikke kan Vippse tilbake pengene.

Hvordan gjør dere det med Vipps og angrerett/retur?
Ber dere kundene om å få kontonummer, og oppretter kredittnota?

Jeg har hørt rykter om at en løsning er på vei, men jeg har ikke fått dette bekreftet.
Noen andre som har hørt noe?

Mvh Tommy
 

ptomter

Medlem
dette er ikke noe problem. Når en vipps betaling blir utført til din nettbutikk får du en transaksjonside som du gjør i likhet om du bruker Visa/Mastercard/Maestro/BankAxcept etc. denne kan du da bruke og lage en tilbamelding dersom du utfører en tilbakebetaling/kreditnota, og dette blir da tilbakeført til rette mottaker, så dette er ikke noe problem. Etter jeg startet å tilby Vipps i min nettbutikk er dette omtrent kun det kundene bruker, og vi er der hvor vi vurderer å kutte ut visa/mastercard som tar skyhøye kostnader.
 

brumbrumski

New Member
[QUOTE="og dette blir da tilbakeført til rette mottaker, så dette er ikke noe problem. .[/QUOTE]

Hei, bruker du en VIPPSplugin? Som lar deg enkelt refundere via VIPPS?
... og du skriver kutte VISA pga høye kostnader. Har ikke VIPPS like høye?
 
Topp