Vinter OL 2018++

iloveseasonwork

New Member
I 1994 var det Vinter OL i Lillehammer og folk gikk helt bananas å solgt pins og tjente store mengder på det og annet turist materialer.

Hvis du skulle tjent penger på Vinter OL 2018 nettbasert. Hva vil dere ha gjort?

Trenger litt kreative ideer for nettsalg:)

Msites Ltd

Livsnyter
For det første så er det meste av dette lisensiert, så første steg på veien må jo være å skaffe seg lisensene.

Hvor har du det fra at folk tjente store mengder på det?

Og, så skal det sies at de som solgte disse produktene er folk som har vært i bransjen lenge og er sikre leverandører..

iloveseasonwork

New Member
Et eksempel, var jo folk som fikk innkjøpspris på pins til 10kr og vidresolgte for 100kr++
Jeg selv var veldig aktiv i pins selging og tjente ganske bra selv om jeg var 10år:)

Å generelt var alt som var OL eller Lillehammer relatert lett å selge. Husker til å med folk solgte varm saft og gløgg, til dyre priser:) det var jo så himla kaldt.

Vi leide ut 15kvm leilighet til 50.000kr under vinter OL. Men igjen, dette var 1994. Ting har forandret seg og jeg var jo veldig ung den gang.

Men tenker nå at det må jo være mulig å finne en nisje for neste vinter OL som kan gi en grei ekstra inntekt.

Johan

Medlem
Regner med at du vet st OL 2018 går i Sør Korea. Hvor mange nordmenn tror du skal dit, eller tror du folk vil kjøpe "lekre" OL klær for å sprade opp og ned storgata? Det var også mange som trodde de skulle bli pins millionærer etter Lillehammer. Andelen som sitter igjen med pins som ikke er verdt innkjøpsprisen er nok langt større enn de som tjente en slant, men millionærer ble de neppe. Den menneskelige hukommelsen er som kjent kort, men hvorfor ikke. Tror personlig jeg ville funnet på noe annet

Kanskje du burde kjøpe en haug med varer i Kina og dra til Sør Korea under OL. Da kan du i tillegg selge både gløgg og varm saft

Topp