Vil verden gå og finn.no bestå?

looper

Medlem
Har sett flere utleie/kjøp/salg nettsider, men er det rom for flere slike sider?
Altså gjøre det lønnsomt?

Knut

Medlem
Har du like mye kroner til markedsføring som andre, og minst like god tjeneste så er intet umulig.

hohohoo

Medlem
Blir jo matematikk det der. Hvor stort er markedet, hvor stor andel må du ha for at det blir lønnsomt. Hva koster det å få den markedsandelen.

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg vet ingenting om dette personlig, men vet om en i mitt distrikt som skal satse en del på dette. Han har uttalt noe som at om de klarer å få 2-3% (mener jeg å huske) av markedet så kommer de til å ha til salt i grøten for å si det slik. :)

Dette er jo ikke harde fakta dette, men disse gutta har jobbet med konseptet sitt en stund, satt seg godt inn i markedet og også spyttet inn en del kroner i dette så det er ikke tatt helt ut av det blå heller. :)

Nutz

Med lem
Hvis Finn ikke priser seg selv ut av markedet eller kommer med sære og restriktive regler, så består de, og andre burde egentlig ikke ha nubb til å etablere seg.
-Skal en selger få god pris, så legger han objektet inn et sted der det er mange potensielle kjøpere. -Egentlig helt "idiotisk" å legge varen ut på et "ukjent" sted.

picxx

WF 09
Jeg vedder en tier på at grunderne til facebook ikke spurte seg selv om det var rom til flere sosiale nettsider før de startet ;)

Topp