Kenneth Dreyer
Well-Known Member
Hei,
Er det noen som vet om noen verktøy for domeneoversikt? Kunne gjerne tenke meg noe med følgende funksjoner:
- Mulighet til å legge inn alle mine domener
- Pris på domene
- Hvor lenge domenet er betalt for og når betaling utløper
- Varsling når domener utløper
- Oversikt over IPer koblet til domener
- Oversikt over hvilke domeneleverandører som er brukt
- Oversikt over hvilke webhotell/servere de forskjellige er koblet til
- Status på domener (så jeg kan enklere se hvilke domener jeg bruker og ikke, så jeg kan se hvor mye jeg kaster bort på domener).
- Egen status for sedo (og lignende) parkerte domener, hvor jeg kan legge inn hvor mye jeg tjener på hvert enkelt domene, slik at jeg kan filtere ut de jeg ikke trenger.
Har merket at jeg har endel domener jeg egentlig ikke trenger, så tenkte å begynne å filtere ut noen. Egentlig bare tull å ha over 100 domener.. hehe!
Er det noen som vet om noen verktøy for domeneoversikt? Kunne gjerne tenke meg noe med følgende funksjoner:
- Mulighet til å legge inn alle mine domener
- Pris på domene
- Hvor lenge domenet er betalt for og når betaling utløper
- Varsling når domener utløper
- Oversikt over IPer koblet til domener
- Oversikt over hvilke domeneleverandører som er brukt
- Oversikt over hvilke webhotell/servere de forskjellige er koblet til
- Status på domener (så jeg kan enklere se hvilke domener jeg bruker og ikke, så jeg kan se hvor mye jeg kaster bort på domener).
- Egen status for sedo (og lignende) parkerte domener, hvor jeg kan legge inn hvor mye jeg tjener på hvert enkelt domene, slik at jeg kan filtere ut de jeg ikke trenger.
Har merket at jeg har endel domener jeg egentlig ikke trenger, så tenkte å begynne å filtere ut noen. Egentlig bare tull å ha over 100 domener.. hehe!