ChristianW
Medlem
Har en nettside som primært består av et forum. Denne siden er innenfor en nisje så den er ikke kjempetrafikkert. Postnivået ligger på mellom 10-30 poster i uka. Det har straks over 1000 medlemmer, men det tallet er nok oppblåst av noen spambots jeg ikke har fått luket ut. 426 av disse er "ekstra aktive". Dvs de har tilgang til en del av forumet som er lukket for uvedkommende.
Nå har jeg fått en forespørsel om det er interessant å kanskje selge hele siden. Lurte derfor på hvordan man går fram for en verdivurdering av denne. Den har ingen inntektskilder som gir regelmessig inntekt, men har driftsutgifter på ca $10 i mnd. (Jeg har sett dette som så lite at jeg har ikke orket å styre med reklame etc.)
Noen som har noen forslag?
Link: MSPC
Christian
Nå har jeg fått en forespørsel om det er interessant å kanskje selge hele siden. Lurte derfor på hvordan man går fram for en verdivurdering av denne. Den har ingen inntektskilder som gir regelmessig inntekt, men har driftsutgifter på ca $10 i mnd. (Jeg har sett dette som så lite at jeg har ikke orket å styre med reklame etc.)
Noen som har noen forslag?
Link: MSPC
Christian