Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Verdien av .gl domener

looper

Medlem
Hei.
Som mange har fått med seg har Domeneshop nå åpnet mulighet for å registrere .gl domener.
Har selv vært inne å sjekket ut litt forskjellige domener og det er mange ledige muligheter på dette domene.
Tror nok ikke de vil ha ekstrem verdi da det er ett lite innarbeidet domene, eneste tidligere salg av .gl domene jeg har kommet over er sex dot gl som ble solgt for litt over 1000 dollar på Sedo.
Noen har lansert tjenester på .gl som f.eks Google sin Goo.gl

Prisen på .gl er noe stiv med hele 360 kr per registrering.

Hva tenker dere om dette?Tror dere det vil ha noe verdi?

Ett lite tips til domene er visit.gl som per dags dato er ledig. Passer kanskje til en grønnlandsferie side?
 
.gl?
Hm, ville nok aldri kjøpt et gl domene om jeg ikke brått skulle finne på å flytte til Grønland. Med folketall på rundt 60.000 mennesker tror jeg heller ikke det noen gang kommer til å være veldig mange som ønsker å kjøpe disse domene i fremtiden. Mulig jeg tar feil..hehe
 

Nerd

New Member
Social.com ble nylig solgt for 2.6 millioner dollar. Det viste seg at Social.gl var ledig, så dermed tok jeg det hahahaha. Hvis alle domenene i hele verden er registrert av et bestemt ord og det kun er .gl som er ledig, kan det være lurt å registrere det. Det er min mening. Så gjenstår det å se om noen er villig til å kjøpe Social.gl? Jeg sikret meg like gjerne også Jesus.gl (Jesus er umulig å finne noe sted).
 
Topp