heisan.
Flere og flere selger lenker og poster på egne blogger til ulike aktører.
Jeg laget en for Telio om temaet "gratis telefon"
Om man nå i dag googler gratis telefon står denne posten (min post) nå på side 1 i Google (riktignok et stykke nede på siden).
gratis telefon - Google-søk
Telio selv står ikke der. De må kjøpe adwords for å komme på side 1.
Årsaken må jo være at jeg kan noe som Telio selv ikke klarer / behersker.
En post som min, som tydeligvis oppnår god SERP, burde ikke det være verdt tusen spenn - minst? Eller kanskje til og med 3000 spenn?
- Ser enkelte her selger seg for så lavt som 200,- men gjør de av dere som selger til den prisen en skikkelig jobb da eller peiser dere bare inn et dårlig forfattet innlegg fra kunden??
Min post har tittelen; Bygge hus? Forbrukerguide for husbygging: Vil du ha helt gratis ...
Flere og flere selger lenker og poster på egne blogger til ulike aktører.
Jeg laget en for Telio om temaet "gratis telefon"
Om man nå i dag googler gratis telefon står denne posten (min post) nå på side 1 i Google (riktignok et stykke nede på siden).
gratis telefon - Google-søk
Telio selv står ikke der. De må kjøpe adwords for å komme på side 1.
Årsaken må jo være at jeg kan noe som Telio selv ikke klarer / behersker.
En post som min, som tydeligvis oppnår god SERP, burde ikke det være verdt tusen spenn - minst? Eller kanskje til og med 3000 spenn?
- Ser enkelte her selger seg for så lavt som 200,- men gjør de av dere som selger til den prisen en skikkelig jobb da eller peiser dere bare inn et dårlig forfattet innlegg fra kunden??
Min post har tittelen; Bygge hus? Forbrukerguide for husbygging: Vil du ha helt gratis ...
Sist redigert: