Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Verdi på jentesnakk . no

romeo

Medlem
Gjettekonkurranse: jentesnakk . no

Jentesnakk .no ble nylig solgt til GJERRIGKNARK ANS.

Kan noen gjette:
1)Hva domenet ble solgt for?
2)Hva skal gjerrigknark gjøre med jentesnakk .no?
 
Sist redigert:

adeneo

Medlem
1. Domenet ble opprettet for under en måned siden, så jeg tipper avgiften til registrar, rundt en hundrings.

2. Jeg regner med gjerrigknarken enten skal selge det eller sette opp en nettside / forum relatert til jentesnakk?

Det store spørsmålet er vel heller, hvorfor i alle dager skal vi bry oss med hva noen betalte for et domene og hva de har tenkt til å bruke det til ?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hehe, morsomt å bli diskutert.

1. Skal vel ikke all verdens googling til for å finne ut av den saken.
2. Se adenos svar :)
 

romeo

Medlem
1. Domenet ble opprettet for under en måned siden, så jeg tipper avgiften til registrar, rundt en hundrings.

2. Jeg regner med gjerrigknarken enten skal selge det eller sette opp en nettside / forum relatert til jentesnakk?

Det store spørsmålet er vel heller, hvorfor i alle dager skal vi bry oss med hva noen betalte for et domene og hva de har tenkt til å bruke det til ?

1) Domenet ble ikke opprettet for under en måned siden. Jentesnakk .no ble overført til gjerrigknakk den 16.01.2013

Jeg lurer bare på om jentesnakk/jenteprat er en ny trend / Business opportunity?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
1) Domenet ble ikke opprettet for under en måned siden. Jentesnakk .no ble overført til gjerrigknakk den 16.01.2013

Jeg lurer bare på om jentesnakk/jenteprat er en ny trend / Business opportunity?

Gjerrigknakk høres jo ut som en dårlig pølse, vennligst kall meg Gjerrigknarken sjøl :)

Tja, jenter prater jo som dagen er lang, så da er det vel forretningsmuligheter til stede? Eller kanskje vi bare snakker gjerrig veldedighet?

Edit: Kanskje det er på tide å tenke nytt. Tenker tilbake på hvordan vi drev på høsten 2000/vinteren 2001 da mange her inne var barnerumper eller mailtiggere :)
 

Vedlegg

  • gjerrigknark_2001.jpg
    gjerrigknark_2001.jpg
    94,2 KB · Sett: 61
Sist redigert:

adeneo

Medlem
1) Domenet ble ikke opprettet for under en måned siden. Jentesnakk .no ble overført til gjerrigknakk den 16.01.2013

Norid har:

Created: 2013-01-16
Last updated: 2013-01-31

Uten at det nødvendigvis stemmer, men det ser ut som domenet har vært i drift fra 2008, uten at jeg gidder å lete noe mer. Siden har jo allerede en ny vBulletin installasjon så det var vel ikke så vanskelig å gjette.
Hadde jeg vært gjerrigknarken sjøl hadde jeg nok vært litt bekymret for disse "stalker" tendensen, da det umulig kan være sunt å være så interessert at man lurer på om det er nye trender på gang fordi noen anskaffer et domene ?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Så lenge det er snakk om et kjøp av et .no-domene skal det vel godt gjøres å skjule noe? De som stalker rundt etter slikt, bruker da også unødig tid på noe som ikke gir penger i kassa. Det betyr klingende mynt til oss andre som ikke bryr oss....

Vi har forøvrig mengder av domener - uten at jeg bekymrer meg for hva andre tenker om det.
 

Panda

Medlem
1) Jentesnakk ble kjøpt på SEDO for $1.800 ( se Sedo's january sales report)
2) Ser ut som det blir en forum relatert Girls Only site ;)
 
Topp