Hvis du skal trykke den hos spreadshirt bør du absolutt holde deg til vektor, da kan du bruke en trykkemetode som gir mye bedre kvalitet. Ut fra feilmeldingen regner jeg med at det er "flock" (eller hva det nå het) du har valgt som trykkemetode?
Det som skjer med denne metoden, er at grafikken blir skåret ut i en tynn plastfilm (vinyl?), plassert på t-skjorta, og varmet opp så den smelter fast. Problemet som oppstår her, er at når de skjærer ut logoen på denne måten, så er det sårbart for "for tynne" detaljer, siden disse da lett rives av e.l. Husker jeg ikke helt feil er det 1mm de tar som det tynneste, og når vi ser på logoen din ser vi at den ikke trenger å forminskes mye før detaljene er mindre enn dette. Ikke for å være dust, men dette er et godt eksempel på hvorfor man ikke bør ha for mye detaljer på en logo.
Hvis du i stedet rasteriserer den og sender den som en gjennomsiktig PNG kommer de til å bruke sånne gjennomsiktige "stryke-på-ark", noe som blir MYE dårligere kvalitet (blir raskt slitt og stygt).
En siste mulighet er naturligvis å bruke offset-trykk i stedet (mener spreadshirt tilbyr dette også), dette gir både god kvalitet, ingen problemer med å skjære ut små detaljer, og du kan enten sende den som vektor eller raster. Imidlertid: Denne metoden egner seg godt hvis du skal trykke opp relativt mange like t-skjorter, siden den har høy oppstartskostnad, men lav kostnad pr enhet (i såfall kan den raskt bli enda bedre enn "flock"). For noen få t-skjorter blir den derimot uforholdsmessig dyr, og jeg tror heller ikke de gjør "print on demand" med denne metoden.
Mitt forslag:
Det er tre ord jeg pleier å si omtrent alltid når folk spør om råd ang. en logo. Forenkle, forenkle, forenkle, og på din logo er det noen veldig enkle grep du kan gjøre, som burde hjelpe veldig:
Du har nå en blå ring, med en hvit ring inni, og så en blå ring til, med en del små runde detaljer. Fjern den hvite ringen og de små hvite detaljene, så du i stedet får en tykkere, blå ring. Tilsvarende på "føttene". Evt kan du flytte de små hvite detaljene på den blå ringen så de er mer ut mot kantene, bare pass på så de ikke lager alt for tynne "problemområder".
Det siste punktet er typografien inni den ene snakkebobla. I og for seg, så er jeg enig i at det passer bedre med en antikva (dvs en font med seriffer/føtter) enn en grotesk ("sans-serif", f.ex. helvetica) til trommeportalen, men i tilfeller som dette kan det skape problemer. Jeg tror nok du må bytte ut denne også til noe litt kraftigere, og da tror jeg du vil få best resultat hvis du bruker en grotesk, som f.ex. Helvetica.