Tony J
Alle skal få
...hva folket ser på når det kommer til praktisk komfort ved bruk av laptop. Med det mener jeg eksempelvis hva slags skjermstørrelse som er optimal, ønsket vekt, om det skal være lys under tastene, hvordan tastene og musen skal føles å bruke, batterikapasitet og andre relevante ting. Hva bør være til stede for at du skal få en optimal tilfredsstillelse når du arbeider?
Dersom du bestemmer deg for å svare så er jeg ikke i denne omgang ute etter å hvite hva slags innmat jeg trenger til laptopen og heller ei merke etc. Før jeg kommer dit (som jeg vil gjøre i en annen tråd etterhvert) ønsker jeg rett og slett tips på ting kanskje ikke kommer nok frem i fokus, men som over tid vil være særs viktig for velbehag under arbeid. Det er også ønskelig at du forteller hvorfor du mener det du mener. F.eks hvorfor akkurat 15" skjermstørrelse passer deg midt i blinken o.l.
Håper noen orker å ta seg bryet
Ps: Du som svarer er gjerne noen som bruker laptop daglig og er mye på farten.
Vennlig hilsen Tony
Dersom du bestemmer deg for å svare så er jeg ikke i denne omgang ute etter å hvite hva slags innmat jeg trenger til laptopen og heller ei merke etc. Før jeg kommer dit (som jeg vil gjøre i en annen tråd etterhvert) ønsker jeg rett og slett tips på ting kanskje ikke kommer nok frem i fokus, men som over tid vil være særs viktig for velbehag under arbeid. Det er også ønskelig at du forteller hvorfor du mener det du mener. F.eks hvorfor akkurat 15" skjermstørrelse passer deg midt i blinken o.l.
Håper noen orker å ta seg bryet
Ps: Du som svarer er gjerne noen som bruker laptop daglig og er mye på farten.
Vennlig hilsen Tony