Tenkte å dele litt informasjon om hvordan det har gått besøksmessig samt åpne for tilbakemeldinger om noen har gode tips eller advarsler om åpenbare feil.
Google analytics viser følgende statistikk for hele perioden 11 oktober-:
5 780 Besøk
63 422 Sidevisninger
10,97 Sider/besøk
25,83 % Transittstoppfrekvens
00:07:58 Gj.sn. tid på nettsted
63,32 % % Nye besøk
For siste to uker er statistikken som følger:
2 475 Besøk
27 607 Sidevisninger
11,15 Sider/besøk
26,34 % Transittstoppfrekvens
00:08:20 Gj.sn. tid på nettsted
60,20 % % Nye besøk
Ser en svak positiv utvikling i forhold til besøksstatistikken. Målet ellers anser jeg å skaffe flere besøkende med tilsvarende fordeling. Omsetningsdetaljer vil jeg ikke gå ut med her.
Besøkene er veldig jevnt fordelt mellom søkemotorer, henvisningsnettsteder og direkte trafikk. Henvisningsnettsteder er den største trafikkgeneratoren med et diskusjonsforum, finn.no og facebook som viktigste kilder.
Vi har i overkant av 700 personer på vår facebookside, aktiviteten er ganske bra og den genererer hele tiden trafikk inn til siden. Det har stagnert litt rekrutteringsmessig i det siste så nye måter å spre siden blant folk vil også være i fokus. Siden brukes til å fortelle om konkurranser på webutikken, informasjon om artikler på bloggen vår samt nye produkter og kategorier.
Google analytics viser følgende statistikk for hele perioden 11 oktober-:
5 780 Besøk
63 422 Sidevisninger
10,97 Sider/besøk
25,83 % Transittstoppfrekvens
00:07:58 Gj.sn. tid på nettsted
63,32 % % Nye besøk
For siste to uker er statistikken som følger:
2 475 Besøk
27 607 Sidevisninger
11,15 Sider/besøk
26,34 % Transittstoppfrekvens
00:08:20 Gj.sn. tid på nettsted
60,20 % % Nye besøk
Ser en svak positiv utvikling i forhold til besøksstatistikken. Målet ellers anser jeg å skaffe flere besøkende med tilsvarende fordeling. Omsetningsdetaljer vil jeg ikke gå ut med her.
Besøkene er veldig jevnt fordelt mellom søkemotorer, henvisningsnettsteder og direkte trafikk. Henvisningsnettsteder er den største trafikkgeneratoren med et diskusjonsforum, finn.no og facebook som viktigste kilder.
Vi har i overkant av 700 personer på vår facebookside, aktiviteten er ganske bra og den genererer hele tiden trafikk inn til siden. Det har stagnert litt rekrutteringsmessig i det siste så nye måter å spre siden blant folk vil også være i fokus. Siden brukes til å fortelle om konkurranser på webutikken, informasjon om artikler på bloggen vår samt nye produkter og kategorier.