Dere har en lekker butikk n0stra! Gratulerer
Veldig morsomt å få lov å følge med.
Kan jeg spørre om du designer butikken selv, eller om dere har kjøpt et ferdig template - evnt. om du har noen flinke å henvise til?
Selv kjører vi zencart, men jeg tror Magento er heftigere på mye, så driver å ser meg om etter ny. Begynner også å se på MyPack, ettersom Posten tydeligvis ikke lenger ønsker å ha nettbutikker som kunder.
Ang. handlekurv / reservirings-diskusjonen litt tidligere i denne tråden, kan jeg fortelle at jeg har noe ala dette integrert i min ZenCart nettbutikk.
1. Kunden legger varer i handlekurven, oppretter konto og så forlater siden
2. I administrasjonssystemet kan jeg gå inn å se hvem kunder som har lagt hva i handlekurven
3. Ved å klikke på en knapp, sendes det ut en forhåndsskrevet mail, med navnet til kunden og innholdet i handlekurven, med oppfordring til å handle på nytt..
(Om du nå venter på produkter, og synes det er rart du ikke har hørt noe fra oss, er fordi bestillingen din ikke er helt fullført. Du kan logge inn her: *link* for å fullføre din handel med oss)
Zen Cart trekker ikke varene fra beholdningen, før kjøpet er helt sluttført.
Om du har mulighet til å fortelle litt om hvordan du opplever Magento, hadde jeg også blitt veldig glad.. Er det enkelt å administrere ordre/utsendelse - skrive ut pakkelapper - integrere EDI MyPack osv.?